Revolution Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Hei I går tenkte jeg over hvor irriterende det var at støv la seg overalt i huset, så er det mulig og lage en støvmagnet som suger til seg masse støv? Så bare koste av "magneten"? Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Selvfølgelig er ikke det mulig Si takkk Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Skjønner jo at det er umulig? Vis ikke noen har et lite svart hull som sluker det du peker på Men hadde vært genialt... Edit: Tven ja, men hvorfor ? Statisk elektrisitet? Går det ikke ann og lage noe miniversjon av det som er kraftigere? Endret 20. februar 2008 av Revolution Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Nå har vi jo mikrofiberkluten, som er kjent fordi støvet setter seg så lett fast på den. Fås vel kjøpt på bunnpris på hjørnet. Skjønner jo at det er umulig? Vis ikke noen har et lite svart hull som sluker det du peker på Støvsuger? Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Støvsuger? Jeg synes det engelske ordet "vakuumkliner" er superfestlig, man kliner altså vakuum utover gulvet med en maskin, og vips forsvinner støvet (ja, jeg vet det ordet egentlig ikke skrives sånn). Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Selvfølgelig er ikke det mulig Si takkk Hvorfor er ikke dette mulig? Swifer ol. er statisk ladet for å kunne tiltrekke seg støvpartikkler (tenk også på å henge balonger i taket ved å gni det i håret ditt), så jeg skjønner ikke at det skulle være umulig å få noe gjennbrukbart statisk oppladet. Nå er riktignok de statiske støvklutene ganske billige, så jeg er fornøyd med de, men om er veldig gira på å få de til så snakk med en som har peiling på sånnt. (Ikke helt sikker på hvilket felt det kommer under, kjemi, fysikk, elektronikk) Umulig vil jeg påstå at det ikke er. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Det er jo ikke Umulig, men lite vits. en støvsuger hadde vært no. Lenke til kommentar
teflonpanne Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Funker ikke luftrensere ved å ha et elektromagnetisk felt mellom to plater som fanger det meste av støvet som blir sugd inn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå