Buzz76 Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Noen som har dette kabinettet? Er det bra? Hva er fronten laget av? Støy? Ser jo lovende ut synes jeg og grei pris dersom det er solid og bra. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Spennende at Mist satser på kabinetter. Håper virkelig at fokus er stillhet og kvalitet. MIST "Define" er å finne på Microplex. Lenke til kommentar
Ståle^^ Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg lurte på det samme... men jeg finnes ikke reviews.. bestiller bare ett og ser hvordan det er Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 jeg synes kassa så kjedelig, bilig og liten ut. kun 41cm i dybda er jo ingenting. til sammenligning så er lian li pc7 kassene 49cm, og de er fremdeles trange inni. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Er sansyneligvis ett helt nytt kabinett fra MIST som er Microplex sitt merke og finnes dermed ikke i utlandet (derfor dere ikke finner tester). ~ Mortis360 Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 jeg synes kassa så kjedelig, bilig og liten ut. kun 41cm i dybda er jo ingenting. til sammenligning så er lian li pc7 kassene 49cm, og de er fremdeles trange inni. jeg synes den ser veldig bra ut, er enig med at den virker liten tho Lenke til kommentar
Philophobe Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Så ganske bra ut, men strikkoppheng for disker hadde vært en fordel for et kabinett som er fokusert på støydemping... Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Så ganske bra ut, men strikkoppheng for disker hadde vært en fordel for et kabinett som er fokusert på støydemping... Veldig enig. Kabinettet var virkelig kjedelig på innsiden. Skrueløse løsninger er et pluss da. Lenke til kommentar
Houd.ini Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Noen som har fått testa dette kabinettet enda, og har noen erfaringer å komme med? Lenke til kommentar
Athon Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Fronten er laget av plast, men det virker som den er ganske solid. Kassen er liten å det var både trangt og vanskelig å bygge i den. Screwless systemet til ekspansjons kortene er noe drit, måtte skru ut hele driten for å få plass til mine to 8800GT. Resten av kassen var grei, har ikke fått testet noe enda når det gjelder støy, er middels fornøyd med kassen til nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå