SirKenneth89 Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Jeg har en splitter ny Acer Aspire 5920G bærbar PC som ikke kommer på igjen hver gang jeg setter den i hvilemodus. Hvorfor skjer dette? Prøver å trykke på tastaturet og bevege på musen, men skjermen er fortsatt svart,mens maskinen fortsatt kjører. Den eneste utveien er å holde inne av/på knappen til Pcen går av. Noen tips anyone? Endret 20. februar 2008 av SirKenneth16 Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Jeg har en splitter ny Acer Aspire 5920G bærbar PC som ikke kommer på igjen hver gang jeg setter den i hvilemodus. Hvorfor skjer dette? Prøver å trykke på tastaturet og bevege på musen, men skjermen er fortsatt svart,mens maskinen fortsatt kjører. Den eneste utveien er å holde inne av/på knappen til Pcen går av. Noen tips anyone? Prøvd å trykke på av/på knappen? Endret 20. februar 2008 av Gryterett Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg har en splitter ny Acer Aspire 5920G bærbar PC som ikke kommer på igjen hver gang jeg setter den i hvilemodus. Hvorfor skjer dette? Prøver å trykke på tastaturet og bevege på musen, men skjermen er fortsatt svart,mens maskinen fortsatt kjører. Den eneste utveien er å holde inne av/på knappen til Pcen går av. Noen tips anyone? Prøvd å trykke på av/på knappen? Prøvde dette, men ingenting skjedde da. Når maskinen min gikk i hvilemodus nå, gikk den plutselig på med en gang jeg trykte på tastaturet. Forstår ingenting jeg... Lenke til kommentar
XDeaDeadeye Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg har en splitter ny Acer Aspire 5920G bærbar PC som ikke kommer på igjen hver gang jeg setter den i hvilemodus. Hvorfor skjer dette? Prøver å trykke på tastaturet og bevege på musen, men skjermen er fortsatt svart,mens maskinen fortsatt kjører. Den eneste utveien er å holde inne av/på knappen til Pcen går av. Noen tips anyone? Prøvd å trykke på av/på knappen? Prøvde dette, men ingenting skjedde da. Når maskinen min gikk i hvilemodus nå, gikk den plutselig på med en gang jeg trykte på tastaturet. Forstår ingenting jeg... hehe..sånn skjer når man velger acer Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Prøv instillingene i power settings i screen saver settings Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 "hehe..sånn skjer når man velger acer " Ja,for det er Acer sin skyld at Vista har problemer...... Lenke til kommentar
XDeaDeadeye Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 "hehe..sånn skjer når man velger acer " Ja,for det er Acer sin skyld at Vista har problemer...... "hehe..sånn skjer når man velger acer " Ja,for det er Acer sin skyld at Vista har problemer...... hehe.. ja ikkesant men neida..Vista har hatt en del problemer. spesielt kompatiblitetsproblemer... Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 "hehe..sånn skjer når man velger acer " Ja,for det er Acer sin skyld at Vista har problemer...... Hvordan kan du vite at det er Vista som har problemer? Mest sannsynlig all den elendige programvaren fra Acer som likesom skal gjøre livet så mye enklere som er det som lager problemene... Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Lyser indikatorlysene normalt, men skjerm er svart? Det er sannsynlig at det er skjermkortdriveren din som er problemet her, du kan prøve å oppdatere driveren hos leverandøren eller skaffe en driver på laptopvideo2go.com Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg ville heller deaktivere hvilemoduset. Som gjøres i skjerm instillingene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå