WaterMarked Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Prøver å lage noe snodig, lurer derfor på hva dere synes. Det er ikke noe avansert, bare for å ikke skuffe dere. tr_tte_.flp_2.mp3 Endret 21. februar 2008 av The_Free_Man Lenke til kommentar
-lost Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) bra den der;) eneste jeg ikke likte var at det var så høy lyd på den pipe lyden, demp den litt så blir det topp, synes jeg hvertfall Endret 20. februar 2008 av -lost Lenke til kommentar
peace2 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg likte ikke lyden som begynte etter pad-en. som sagt tidligere , demp ned den skarpe tonen så blir det bra:) Det hele virker som en intro for meg... likte pad-en i starten Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 Tnx for innspill, hjelper nå dere sier ifra om hva som er dårlig. Har nå senket volumet på vstien dere syntes var for høy, kjører og kompressor på den for å prøve å gjøre lyden litt ''mykere'' Har og laget en LITEN fortsettelse, men er j*vli usikker på hvordan jeg skal lage fortsettelsen. Vet at det den enda er svært kort, og det kanskje er litt idiotisk å legge ut så lite. Men setter pris på produktive kommentarer, og neste update skal inneholde mer ''lengde''! Ps. Er enda litt usikker på den vstien som piper. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Nice elektro! Hadde vært nydelig med litt trommer inni der etter hvert da.. (Ikke nødvendigvis samme stil som i vedlegget ) jalla.mp3 Endret 1. mars 2008 av frohmage Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 Tnx. Har tenkt på trommer, men jeg har ikke peiling på hvordan jeg skal få det til. Har 2 plugins med trommer, den ene er av dårlig kvalitet og den andre forstår jeg meg ikke på. Uansett, morsomt at du legger til vedlegg. Ikke alle som gidder det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå