Alexander Schindler Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Finn frem gassmaska, penskoene og det halvmaniske humøret. Kaizers Orchestra er tilbake. Les mer Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Lies, it's all lies! Forandring er bra, hvertfall på dette albumet. Jeg liker at Kaizers utvikler seg og på Maskineri har de tatt flere steg i riktig retning. Toxic Blod og Med en gang eg når bånn er tidenes låter. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Terje har jo selv uttalt at denne plata er mer rensket for ompa, og at pumpeorgelet og bilfelgene heller får komme sterke tilbake på en senere plate. Personlig håper jeg inderlig at det er nettopp det som vil skje. Lenke til kommentar
edds Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Morsom avslutning på annmeldelsen. :!: Kan si meg delvis enig med det som blir sagt, dog jeg synes annmelder overdriver litt - jeg vil ikke nødvendigvis slå fast at det milde stilskiftet Kaizers har gått igjennom skyldes pengegriskhet og kommersialisering. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Savner "roten" fra det første albumet. Endret 21. februar 2008 av heanwi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg