mcgroven Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Det tredje spillet i Red Faction-serien sender oss tilbake til Mars. Les mer Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Gamer.no kaster seg på flyet torsdag morgen for å kikke nærmere på både Red Faction: Guerrilla og Saints Row 2 i London. Vi kommer med våre inntrykk så raskt det lar seg gjøre. Awesome, gleder meg til mer info. Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Ta med ekstra minnekort til kameraet da Dette er faktisk et spill jeg har sett frem til lenge, men hadde blitt litt avglemt helt til nå. Kan 2008 bli et nytt 2007? Endret 20. februar 2008 av Rage_Hunter Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Tredjeperson? Eg har sansen for tredjeperson, du har betre oversikt og meir kontroll over både karakter og situasjon. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Joda, men var ikke 1eren og 2eren førsteperson? Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Mener begge var førsteperson ja. Originalen var i alle fall det. Kan bli spennende dette, bare dem klarer å få fysikken i orden. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Fysikkmotoren deres bør være på høyde med DMM fra Force Unleashed for at jeg skal bli engasjert... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Red Faction er fortsatt et av de beste Multiplayer spillene jeg har spilt, husker på Warlords elr hva det brettet med "tårn" på hver side av mappet, så brukte jeg og en kompis alt som hadde med sprengstoff for å lage vei til hverandre. Vei i veggen liksom Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Jaaaaa! 2'eren er så diggbart i multiplayer Kunne sitte å spille det i flere dager uten å gå lei Endret 20. februar 2008 av ThomasT-93 Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Jeg husker 1-eren hadde et "steinhulebrett" i multiplayer, hvor det var en diiiger steinbro, som gikk over hele brettet omtrent. Jeg tror vi brukte en halvtime på å sprenge av endene, bare for å se om hele greia kom flygende i hodet på oss. Skal si vi fikk store øyne da den faktisk gjorde det også. Det er slike øyeblikk jeg vil ha i Red Faction 3. Endret 20. februar 2008 av Tharos. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Ta med ekstra minnekort til kameraet da Dette er faktisk et spill jeg har sett frem til lenge, men hadde blitt litt avglemt helt til nå. Kan 2008 bli et nytt 2007? Viss du tenkte på Red Faction 3 så står følgende Red Faction: Guerrilla tar oss tilbake til Mars, 50 år etter handlingen i det første spillet. THQ vil gi ut tittelen på Xbox 360, PlayStation 3 og PC, og den kommer ut en gang i finansåret 2009 – det vil si senest april neste år. Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Der ødela du bare alt Lenke til kommentar
BigBully Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Litt skuffende at det blir tredjeperson, synes jeg. Har mer sansen for førsteperson-spill. Førsteperson føles mer engasjerende. Da styrer jeg meg selv, mens jeg i tredjeperson-spill styrer en annen... Red Faction 2 var knall-bra, spesiellt på flerspiller. Har derfor ventet med spenning på en oppfølger. Vel-vel, første eller tredje, dette spillet skal inn i samlingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg