Jimmy Pop Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Må dere lage så mange announcement-tråder her i annet om data? Kan dere ikke poste de der DENNE tråden skulle vært? De hører vel hjemme i samme kategori, tenker jeg. "Søppel" eller "Tilbakemeldinger" eller "Ord fra redaksjonen" Jeg bruker jo nesten to og en halv time på å bla ned til første skikkelige tråd her, jo! King of Caos? Ja, vi har lest det nå. Det skal ikke gjenta seg, invictus. Svartebørs? Har det vært et problem her? Jaja, vi er klar over at det ikke er lov nå, invictus. Du kan ta av announcementen snart. Quoting av reglestridende linker skal vi heller prøve å droppe i fremtiden. Vi har lest det nå, allyse. SirHartge sin kan heller stå der, siden jeg er meget enig i hva han hadde å si... Ha en fortsatt fin dag, moddiser og andre forumslaver! Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Jeg synes vi kan sette en announcement på denne jeg Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 har du en dårlig dag eller Lenke til kommentar
TST Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Må dere lage så mange announcement-tråder her i annet om data? Mange? Er fire annonseringer mange? Vi legger dem der slik at flest mulig personer ser dem, hvis det er viktige ting vi tar opp. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 21. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2003 Mange? Er fire annonseringer mange? Vi legger dem der slik at flest mulig personer ser dem, hvis det er viktige ting vi tar opp. Men må de ligge i "Annet om data"? Skjønner du ikke dobbeltmoralen deres? Vi kan ikke ha announcements om svartebørs i "Annet om data"! For det første: Skulle en ha solgt billetter til TG her på forumet ville jeg ha gjort det i Off Topic - Annet, ikke i "Annet om data". For meg er det like logisk å lage tråder om svartebørs i "Annet om data" som å lage de i "Bærbare maskiner"! Få de vekk fra "Annet om data" i hvertfall! Si meg, TST, ser du ikke dette? Lenke til kommentar
TST Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Skulle en ha solgt billetter til TG her på forumet ville jeg ha gjort det i Off Topic - Annet, ikke i "Annet om data". For meg er det like logisk å lage tråder om svartebørs i "Annet om data" som å lage de i "Bærbare maskiner"! Nå har det seg slik at "annet om data" er den kategorien som blir lest mest, som jeg forsøkte å påpeke i sted, men du helt tydelig bare ignorerer. For å få meldingen ut til flest mulig, er det da mest hensiktsmessig å benytte seg av den kategorien. Dette dreier seg om viktige driftsmeldinger, ikke salg av TG-billetter. Si meg, TST, ser du ikke dette? Hva mener du? Må dere lage så mange announcement-tråder her i annet om data? Kan dere ikke poste de der DENNE tråden skulle vært? De hører vel hjemme i samme kategori, tenker jeg. Forresten, hvorfor postet du ikke selv denne tråden i riktig kategori når du først skal bruke energi på å klage på dette her? Flyttes nå til "tilbakemeldinger". Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 21. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2003 Nå har det seg slik at "annet om data" er den kategorien som blir lest mest, som jeg forsøkte å påpeke i sted, men du helt tydelig bare ignorerer. For å få meldingen ut til flest mulig, er det da mest hensiktsmessig å benytte seg av den kategorien. Dette dreier seg om viktige driftsmeldinger, ikke salg av TG-billetter. Åja.. Ja, men da tror jeg at neste gang jeg har et spørsmål om internett så skal jeg poste den i "Annet om data", for der blir de jo lest. Så du gav meg et godt råd der. Håper alle følger moderatorene sine råd. Da kan vi forresten fjerne de andre forumene og bare ha "Annet om data". Hva mener du? At dere går ut og sier til alle at man skal poste i riktig kategori, men så poster dere i "Annet om data" fordi det er der det er flest lesere. Forresten, hvorfor postet du ikke selv denne tråden i riktig kategori når du først skal bruke energi på å klage på dette her? Flyttes nå til "tilbakemeldinger". Fordi jeg skulle se reaksjonen deres på en slik announcement-tråd i "Annet om data". Reaksjonen deres/din var å flytte den til tilbakemeldinger. Konklusjonen er da enkel... Lenke til kommentar
TST Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Først klages det over at vi ikke gir ut driftsmeldinger om nedetid. Så klager du på at de er alt for godt synlige. Hvor stort er egentlig dette problemet? Spar meg. Stenger denne tråden, da jeg faktisk ikke gidder å diskutere dette her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg