Gå til innhold

N82 & SoundPads (til Sweet Trooper)

Yuzzum

Anbefalte innlegg

Hei!

Har fra før en Sweet Trooper hjelm som jeg bruker i bakken. Jeg har også kjøpt Skullcandys SoundPads som er laget for denne hjelmen. Og med de forrige mobilene mine (hhv. SE k750i og Nokia 6288) kunne jeg koble til både en MP3 spiller med en vanlig mini-jack, og mobilen med en overgang og en mini-minijack (eller noe sånt).

Noen som vet om det finnes en overgang til min nye N82 som gjør at jeg fortsatt kan gjøre dette, eller må jeg velge mellom MP3-spilleren og mobilen? Evt. Bruke en av de gamle telefonene de dagene?

På forhånd takk :)

Mvh,

yuzzum

Endret av Yuzzum
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nokia N82 har jo akkurat det som standard. Minijack!

Både og. Hvis jeg bruker en vanlig, standard minijack, som den som følger med hjelmen det er snakk om, så sier N82'en at jeg må bruke mic'en på telefonen. Altså ikke den mic'en som er på ledningen til hodetelefonene.

Og ser man nærmere på minijacken som er på ledningen som fulgte med telefonen, vil man se at den har et 3dje sort bånd, i motsetning til vanlige minijacker som bare har 2. (se vedlagte bilde) (vanlig til høyre, Nokia's til venstre)

På skullcandys ledninger er det en minijack som også har 3 slike sorte bånd, men den er altså smalere enn en standard minijack.

Mvh,

Yuzzumpost-28860-1203694727_thumb.jpg

Endret av Yuzzum
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...