Efreet Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Fant ut at det må vera varmeutviklingen som er problemet. Ser den går kjapt over 65 grader med eingang eg starter wow, idle på 53~. Finner ingen programmer som lar meg sette fan på 100% i Vista 60bit. virker som viftene bare kjører slack-speed over heile fjøla.. korleis kan eg stille dei på full? Eg har hatt min IFL90+ nå ei god stund, siden høst. Nyleg har den begynt å slå seg av når eg speler wow, og eg forstår ikkje heilt korfor. Virker ikkje som den blir for varm, men om det er problemet, korleis setter eg viftene på maksimum? Kan det vera andre ting? den slår seg ikkje av i andre spel.. har ToM vifte under, men trur den hjelper lite. Er det software upgrades eg burde skaffa meg? Spyware-adware etc? fjernet alt av det nettopp, men problemet gjenstod. Spelet lagger ikkje og gir ingen indikasjoner på at det er i ferd med å slå seg av. PS: kva var det det hypermemory greiene eg betalte litt ekstra for? var det det samme som readyboost opplegget? takker for all hjelp Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 Bump. Ingen som har nokre råd? Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 bumpity bump :'( Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 ingen som veit noko? Har saumfart google, men ingenting ser ut til å virke med Vista64-bit. Må da vera noko? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Fulgte det ikke med noen programmer som sjekker dette med hovedkortet ditt? EDIT: SÅ ikke at du kjørte Vista 64BIT før nå, da kan de bli et problem! Har du rensket viftene for støv? Endret 26. februar 2008 av roberteh Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Vis load tempen er på 65grader så er det nok ikke tempen som gjør at PC-en slår seg av. Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) den ligger idle på 57-60. går over 70 når eg speler WoW. Og så poff, går den av. edit: den er påå 47 og 48 nå. Mens eg ser film. Skal sjå kva den stiger til når eg speler no. Kva anna kan det vera enn overoppheting då? starta Wow der, og nå er den på 65 65. Bruker speedfan 4.33 går stødigt oppover. og der, 67 grader. Den går til over 70 og da slår den seg av. Og der slo den seg av, på 72-73 grader. faen då, må vera noko eg kan gjer! Endret 26. februar 2008 av Efreet Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 ingenting som går ann å fiksa? begynner å bli virkeleg ergeleg dette her. Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 hmmrph.. :/ Korleis går eg fram for å tømma ein laptop for støv? Lenke til kommentar
TZer0 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Bump! Jeg har dette problemet også. PC-en klarer seg til den er over shutdown temp og da sier det "pui!" og PC-en er av. Dette skjer om jeg spiller BF2 eller CoD4, men ikke i noen av source-spillene, inklusivt CS: S, TF2 og Portal eller andre "tunge" spill som Company of Heroes eller Bioshock. PC-en bruker mellom 30 min til flere timer før den skrur seg av. Jeg har sendt mail til Multicom og venter nå på svar. Lenke til kommentar
EinEid Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Det du gjør er å slå av PC-en og legg den sammen, flatt opp ned. Vent ca 5 minutter etter du har slått den av og finn fram en støvsuger. Bruk denne støvsugeren til å fjerne støv fra vifte og andre luftehull under og bak PC-en. Gjorde dette nylig etter 6 måneders bruk, funker som ny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå