BadSmile Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Hallo alle sammen, jeg har altså ett lite problem. Når jeg skrur på ps3'en, så har jeg tilgang til internett, altså internett browser. Men den vil ikke logge seg innpå Playstation network. Det samme er inne på alle kontoene mine. Altså USA,Japan osv... Er det noen som har det samme problemet? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Har lignende problem, den vil ikkje logge seg på automatisk, så eg på trykke logg på etter den har gitt seg, og når den kommer på så tar det en evighet før friendslisten min viser seg. noen venneikoner e enda ikkje kommet på. Ser forresten på ps3forums at det e flere som sliter litt i dag. kanskje de holder på å fikse servere eller noe sånn. Endret 20. februar 2008 av GhostViper Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Samme problem her.... Står bare at hvis det tar for lang tid så har jeg kanskje dårlig nettforbindelse. Håper det fikses snart.. Håper dette har noe med en oppgradering å gjøre Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Samme her Logger seg også av i ny og ne når jeg spiller GH3 online f.eks ^^ Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Har vært slike provlemer i går også. NOE er hvertfall på gang her. Personlig håper jeg på home Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Kommer meg ikke inn i det hele tatt nå. Grr, jeg ville spille Fifa08 online Håper det skyldes en oppdatering ellerno... Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg har også akkurat samme problem. Nylig kjøpt meg ps3 og fikk laget konto, men får ikke logget på Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Gikk til slutt etter å ha prøvd mange ganger, så hold ut Lenke til kommentar
Paystation Home Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Var det no stort på gang da ? Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 hmm....kommer ikke inn på us og jap konto lengre.......norsk fungerer som den skal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå