Åsen Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 For noen dager siden så formaterte jeg laptopen min. Før det så tok jeg backup av noen filmer og hele musikksamlinga + noen programmer. Problemet er at jeg ikke får nesten noen av filene fra DVD-en over til laptopen igjen. Den funker fint i noen sekunder og så slutter den helt å jobbe. Etter en stund får jeg feilmeldinga: Kan ikke kopiere fil. En I/U-feil har oppstått. Har søkt litt på google, men fant ikke noe som hjalp. Er det noen her som vet hva som er galt? Det er ikke noen hakk under plata. Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Har du prøvd med andre plater? Bare for å utelukke om det er drevet det er noe galt med eller disken. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Det skjer med andre DVD-er også. Dette er dvder som funket helt fint før formatering. Spill dvder og film dvder funker helt fint. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Ingen som vet noe? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Prøv å kopier det over til en annen pc. Kan være drevet er gåent. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Tviler på at drevet er gåent når jeg kan se på dvd filmer og installere spill fra dvd/cd. Kan det være noen drivere jeg ikke har? Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Kan være en driver eller noe som er på bærtur ja. Forstår jeg deg rett så sliter du med egenbrente DVDer, mens fabriktrykte funker fint? Kan være noe i driveren eller drevet som gjør at den ikke klarer å lese DVD -R eller DVD +R Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 Kan hende at noen drivere ikke ble installert når jeg formaterte. Kan ta å formatere igjen for å se om det løser problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå