Ksungam Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Sitter nå på mormor og morfar sin pc. De hadde tidligere ISDN fra Telenor. De har nå byttet til Canal Digital bredbånd. Problemet er at de ikke får logget på Outlook lenger. Det gamle brukernavnet og passordet som de fikk i sin tid fra Telenor er borte. Men før jeg forviller meg inn i kundeservice telefonen deres for å finne ut dette passordet og brukernavnet, så spørr jeg her om det egentlig er noe vits? Eller vil dette mail-abonementet da ha utgått i og med de har byttet leverandør? Og må jeg da eventuelt opprette en ny outlook-bruker fra Canal Digitals hjemmesider? Mormor og morfars mailaddresser er "@sensewave.com", så de har tydeligvis ikke noe med telenor og gjøre. Om jeg da oppretter en Canal Digital-outlook, kan disse addressene fortsatt brukes? Lenke til kommentar
k0n Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Tror nok at mail-abonnementet ble borte når dere byttet levrandør. Som regel så følger det med én eller flere e-postkontoer når dere abonnerer på internett. Nå ser det ut som at det følger med 4 epost-kontoer for bredbånd hos CanalDigital (@online.no). Hvis ikke så finnes det flere gratis-epost-løsninger der ute som gmail og hotmail m.m. Lenke til kommentar
Xzii Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Ettersom CD er et datterselskap av Telenor (begge bruker @online.no), er det mulig å få brukernavnet overført. Snakk med CD sin kundeservice. Evt kan man opprette det gamle abb som et frisurf abb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå