Vegard_Haug Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Dystert actionspill. Se videoen Lenke til kommentar
obcilion Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 får litt PSO asossiasjoner.... Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Håper jeg ikke tramper på føttene til noen, men det der så nesten ut som et PS2-spill. Er det et rent hækk'n'slæsh-spill? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Dette her såg regelrett uintressant ut Eg syns å ha sett at denne tittelen har blitt dradd frem som eit av storspillene til 360 i 2008, uten at eg i heile tatt kan skjønne hvorfor Endret 20. februar 2008 av Mala Lenke til kommentar
binko Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg er enig Tharos. Det ser ut som et PS2-spill... Nå er jo det her en trailer. Men den får meg til å ville knuse noe. Har ikke store planer om å skaffe dette, men det finnes nok de som liker sånt også! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Først har jeg lyst å spørrre om folk er blitt blinde, men det får nå være deres eget problem Dette her såg regelrett uintressant ut Eg syns å ha sett at denne tittelen har blitt dradd frem som eit av storspillene til 360 i 2008, uten at eg i heile tatt kan skjønne hvorfor Er vel flere grunner til det. Silicon Knights har alt bevist at de kan lage gode spill, så det er ingen tvil om talentet er der, og med MS som utgiver har utviklerne trolig fått alt det spillerom de trenger for å lage et spill av trippel-A kvalitet. Spillet er planlagt som en triologi, og skal ha en omfattende historie, noe du ikke ofte ser i action-spill. Personlig er jeg også svært interessert i kampsystemet, kun bruke analogstikkene til melee combat høres nå svært interssant i mine ører. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Dette her såg regelrett uintressant ut Eg syns å ha sett at denne tittelen har blitt dradd frem som eit av storspillene til 360 i 2008, uten at eg i heile tatt kan skjønne hvorfor Liker du God of War? Da er nok dette spillet i veldig samme gate.. Det er bare sånn disse combostyrte fightingspilla ser ut, enkelt og greit. Love it or hate it. Som trailer fungerer denne dårlig, den er ikke klippet og jukset til, slik at den skal virke dramatisk. Ang. grafikken, ja den ser litt lavoppløst ut. Men det kan (har) nok mye med videokvaliteten å gjøre. Vet jo ingenting jeg da, men tipper det kommer til å se riktig pent ut når det slippes. Endret 20. februar 2008 av Jakoozie Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Ang. grafikken, ja den ser litt lavoppløst ut. Men det kan (har) nok mye med videokvaliteten å gjøre. Vet jo ingenting jeg da, men tipper det kommer til å se riktig pent ut når det slippes. Jeg tipper det samme, men den videoen kan umulig gjøre spillet noe rettferdighet. Får håpe det kommer noen bedre videoer enn dette. Men om det slår God of War? Nåååååå... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Amagad grafikken som ble vist slår jo ikke Gow2 engang Jeg mener også har lest noen nevnt at dette er en av "killer" titlene til 360 i 2008, men dette så ikke mer enn et spill litt over middels. Lenke til kommentar
Petrus89 Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Dette er ett spill jeg har fulgt lenge med og blir grantert å finne i spillsamlingen min etter lanseringen. Kan lønnes å se de samme videoene på gametrailers.com i HD. Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Så utrolig kjedelig ut. Lenke til kommentar
McKack Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Ser ut til at det lider av samme type hakking som Mass Effect... (Det er ikke pga. videokomprimeringen) Lenke til kommentar
Mosess Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Dårlige animasjoner, tynn framerate, ikke veldig pene textures, vanvittig repetetivt.. (videoen tatt i betraktning) Så lenge microsofts reklamegutter sier "dette skal du kjøpe" kommer de ikke til å tape penger på det, men blir det ett spill vi kommer til å huske? Neppe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg