Woilef Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Hvilke hk lar deg endre multiplier, uten å fysisk unlocke cpu? Funker det på dette Asus A7N8X? Lenke til kommentar
formann Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Det kan du med de fleste HK...det er cpu det kommer ann på. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Det stemmer nok ikke det du sier der formann. Lenke til kommentar
Bruce Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Du kan endre multiplier på de fleste HK'ene, men om CPU'n vil bli med på det, det tviler jeg på Tror nok du må unlocke CPU'n Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Du kan endre multiplier på de fleste HK'ene, men om CPU'n vil bli med på det, det tviler jeg på Tror nok du må unlocke CPU'n Tror han vet det der, men det finst faktisk hk der en kan forandre multiplier selv om cpu er låst... Og det er vel en av disse han er ute etter--- Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Hvilke hk lar deg endre multiplier, uten å fysisk unlocke cpu? Funker det på dette Asus A7N8X? funker på A7N8X dlx/og ikke dlx det. nforce er det beste overklokkeren til AMD. Lenke til kommentar
enemigo Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Etter hva jeg har fått med meg skal de fleste nForce2 baserte hovedkort kunne justere multiplieren på XP thoroughbred-b. Epox sine KT400 kort skal vel også kunne greie det. Finnes sikkert flere også, men det er nå disse jeg vet om. Knut ...rimelig sikker Lenke til kommentar
-balder- Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Hvilke hk lar deg endre multiplier, uten å fysisk unlocke cpu? Funker det på dette Asus A7N8X? Hvis multiplyer er over 13x og du skal stille ned må du ha EPoX 8rda+ Ellers går det de fleste alle nforce2 kort Lenke til kommentar
Woilef Skrevet 22. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2003 Etter hva jeg har fått med meg skal de fleste nForce2 baserte hovedkort kunne justere multiplieren på XP thoroughbred-b. Epox sine KT400 kort skal vel også kunne greie det. Finnes sikkert flere også, men det er nå disse jeg vet om. Knut ...rimelig sikker Hmmm ok men jeg har xp1800 paladino core, funker det da å endre multiplier uten å låse opp cpu på asus kortet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå