Fritz0r Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Fiat 500 er i vinden som i gammle dager, med både 500, Abarath og nå Aria. Bilen ser og ut til og bli en hit blandt tunere, med freshe styling kits i verket. Aria Motor: 1.3L 16v Multijet diesel motor, Partikkel filter, robotic Dualogic girkasse med støtte for start-stop teknologi, noe som gjør at økonomien på bilen forbedres med 10%, utslippet er på ymse 98/km. Men....er en diesel fiat noe en egentlig vil ha...?? Kilde, bilder og press release: http://www.thetorquereport.com/2008/02/gen...at_500_a_1.html Lenke til kommentar
Carman Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg for min del (som jeg har sakt tidligere) elsker de små bybilene... (ikke alle) men den der, er jeg veldig begeistret over... har bare sett en på veien det eneste jeg ikke er begeistret over, er girspaken... hva her det DER å gjøre a? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Ny Fiat 500 er og blir en fantastisk søt bil. Jeg elsker'n. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Ny Fiat 500 er og blir en fantastisk søt bil. Jeg elsker'n. man kan ikke akkuratt si noe annet!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå