Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

iSPY - Audi A4 Avant [2009] (Geneva Preview)

Fritz0r

Anbefalte innlegg

Audi som nylig slapp sin A4 Sedan, skal nå under Geneve showet vise frem sin nyeste kreasjon, A4 Avant.

Bilen er nesten nøyaktig den samme som A4 Sedan fra B pilaren og fremover, men bakover så er bilen 5" lengre, og 50 kubik for med plass.

Motor:

Europa får standard motorene på 4 cylindre eller V6, mens det er enda uvist hva Audi skal ha i den amerikanske versjonen.

2009_audi_a4_avant_3.jpg

2009_audi_a4_avant_4.jpg

2009_audi_a4_avant_2.jpg

Kilde, flere bilder og press release:

http://www.thetorquereport.com/2008/02/gen..._2009_audi.html

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg liker parklysa på de nye audiene!! :innocent:

Grrrrrrrrr :love::love:

Personlig synes jeg det er noe av det mer "cheeseeee" som er å finne på nyere biler.

Dessverre ser det ut som om jeg er i mindretall når det gjelder akkurat dette, siden stadig flere nye biler kommer med det. De som liker bilene sine uten slike gimmicker går tydeligvis en dårlig tid i møte.

Lenke til kommentar

ja du ser jo det... toyota prøvde seg på Rav4.. subaru prøvde seg på forrester.. Hyundai prøvde seg på SantaFe... Andi klarte det på alle sine, samt Sabb som har klart det på 9-3... de andre klarte det ikke akuratt kan man si.. spessielt forrester`n... ;)

Lenke til kommentar
Lå en ny A4 bak meg et stykke i dag, sedan seff.

Ååå, den var så jævli lekker at jeg satt bare og stirret hele tiden på den! :love:

Park og tåkelys var bare ekstra deilig på den bilen.

Sofistikert, akkurat passe muskuløse former.

Nye Audi A4 er faktisk blitt en pen bil, mye på grunn av at de nærmer seg BMW på design.

Synd de holder på feilhjulsdriften, ellers hadde det faktisk vært aktuelt å vurdere å bytte ut den gamle 3-serien.

Enn så lenge tror jeg BMW har et brukbart forsprang...og det med en snart 4 år gammel modell...

Lenke til kommentar

nja...nå skal en ikke krittisere Quatro systemet, det har faktisk blitt enormt mye bedre enn før.

Quatro på R8 feks er satt opp slikt at en kan drifte, hadde en hatt mulighet til og stille trekk kraft manuelt på de nye bilene...DA har du en garantert salg's suksess...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...