Bjesse Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Noen som kan anbefale et stillegående kort med god ytelse til en 17" LCD skjerm. Helst kjøleribbe. Kortet jeg har nå bråker for mye for min del. Det er et Abit Siluro GF4 Ti4200-8X OTES. Har Sapphire Radeon 9000 Pro Atlantis vifte eller kjøleribbe. Et bilde jeg har sett av det kortet er med vifte, og et annet er med kjøleribbe. Lenke til kommentar
Bjesse Skrevet 21. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2003 Jeg hadde for litt siden Sapphire Radeon 9000 128 MB. Var veldig fornøyd med at det ikke fantes støy i det hele tatt, men ytelsen var rett og slett for svak. Samme nivå av støy, altså marginalt, men desto bedre ytelse. Noen tips? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Jeg hadde for litt siden Sapphire Radeon 9000 128 MB. Var veldig fornøyd med at det ikke fantes støy i det hele tatt, men ytelsen var rett og slett for svak. Samme nivå av støy, altså marginalt, men desto bedre ytelse. Noen tips? for svakt til hva da? eru hardkokt spiller? radeon 9500,9500pro,9700,9700pro alle kan kjøre med kun kjøleribbe, den største zalman gpu cooler Lenke til kommentar
janken Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Om det er kun støyen som er problemet ditt så kan du fjerne viften. Jeg fjernet viften på mitt bråkete geforce3 kort og satt på en gedigen kjøler. Jeg har overklokket kort når jeg spiller spill og har ikke merket noe. Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 vet ikke om du får tak i dette kortet noen steder i norge, men det bør vel være det ultimate kortet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå