Lakus Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Stefaren min kjøpte denne 50" Plasma Tv'en for noen mnd siden, og i morgen tenkte jeg at jeg skulle ta med 360'en for å koble opp mot denne Tv'en som er 20" større en min. Problemet er at jeg ikke har lyst til at han må sitte å se på en eller annen spill-logo som har brent seg fast i ett hjørne pga statiske bilder i spill. Så jeg prøvde å søke opp noe info om denne TV'en, men det finner jeg umulig. Eneste jeg finner er salgsannonser fra butikker og sider fra Tyskland og Polen. Trenger derfor litt hjelp med å finne ut om denne Tv'en tåler å bli spillt på i en del timer? Endret 20. februar 2008 av Lakus Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Alle plasma-TV-er tåler å spilles på i mange timer. Har du et statisk bilde i svært mange timer kan du få midlertidig innbrenning som du enkelt kan fjerne med litt skjermvasking (vis en kanal med snø noen minutter). Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Ok, takk. Jeg er ikke helt inndøpt i dette med Plasma så jeg liker å være ekstra forsiktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå