M_i_M Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Hei, Hvilken telefon anbefales hvis soliditet er viktigst? Jeg er lei av telefoner som går istykker. Byggekvalitet er aller viktigst. Etter det er sprusikker viktig og at den tåler å ligge i lommen. Tilbehør etc er underordnet. MiM Lenke til kommentar
M_i_M Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 Sonim XP1 Panzerwagen! Ja det var svar på spørsmålet, det. Jeg får bite det i meg, og innrømme at jeg bruker telefonen til litt mer enn ringing (kamera og kalender er det viktigste). Men det må ikke være toppspec. Kommer det ikke en arvtager til Nokia 5500 sport mon tro? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Vis du trenger en mobil med litt bedre specs så kan du se på Sony Ericsson C702i. Lenke til kommentar
M_i_M Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 Vis du trenger en mobil med litt bedre specs så kan du se på Sony Ericsson C702i. Jeg har sett den, og den ser faktisk fin ut, men er ikke på markedet ennå? Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Vis du trenger en mobil med litt bedre specs så kan du se på Sony Ericsson C702i. Jeg har sett den, og den ser faktisk fin ut, men er ikke på markedet ennå? nei, tror den skal komme i mai eller noe, skal sjekke;) Edit: kommer i 2. kvartal , prisen er ukjent Endret 21. februar 2008 av KennyMafakka Lenke til kommentar
BjoroyIL Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Nå har jeg ikke sett Sony Ericsson C702i fysisk, men synes ikke den ser så veldig robust ut. Virker nesten som en mellomting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå