Mogens4 Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Heisann. Jeg kjører på trådløst nettverk hjemme. Både på min stasjonære og bærbare. Det fungerer bra helt til jeg f.eks. skal laste ned en torrent. Da kan det gå alt fra et minutt eller to til en god stund. Så plutselig kutter det og det står at det trådløse nettverkskortet er deaktivert. Jeg bruker Utorrent som klient. Dette skjer forresten ikke når maskinene er kablet til veggen !!! Det må da være noe brannmur eller noe annet som stenger her??? Det skjer jo ikke når jeg bare er på internett. Jeg har også vært inne på noe instillinger hvor det står at Utorrent er utelatt fra brannmuren eller noe i den dur. Men det skjer for det. For det første er dette irriterende hvis jeg setter den på nedlastning av noe når jeg går og legger meg eller går på jobb, og for det andre så får jeg ikke til å aktivere det igjen uten å starte maskinen på nytt. Når jeg starter på nytt, så er alt som det skal ... Er det noen som vet hva jeg kan gjøre? Setter uendelig pris på korrekt svar her . Mvh Mogens Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Nå forteller ikke du hva slags router du bruker, men symptomene er kjent hos DD-WRT. Lenke til kommentar
Mogens4 Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg har "Intel® PRO/Wireless 3945ABG" for trådløs tilkobling. Jeg fant et nettsted her som kanskje kan hjelpe noen. http://driveragent.com/archive/10361/image...djdfudji5s0m0p0 Mvh Mogens Lenke til kommentar
Mogens4 Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 Nå ser det faktisk ut til at det fungerer etter å ha lastet ned en nyere driver. Får håpe det holder ....................... . Mvh Mogens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå