hemo Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 På ein ny Acer-bærbar med Vista Ultimate 64 og Office 2007 nekter Windows å indeksera filer og epost. Via start-menyen får eg søka etter program, men det er alt. Oppe til høgre i utforskervindauga får eg ikkje søkt etter nokon ting (null treff). I søkefeltet i Outlook får eg meldinga "Søkeresultatene kan være ufullstendige fordi elementer fortastt indekseres." og null treff. Maskina har fått god tid til å indeksera seg (i idle posisjon) og eg har sjekka alle innstillingar i kontrollpanel -> inndeks. Søketenesta i Windows er starta (automatisk). Er det nokon her som kan hjelpa? Har andre opplevd tilsvarande? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Hvor lenge har du hatt den? Den gjør dette stort sett på idle, og er avhengig hvor mye den har stått idle. Lenke til kommentar
hemo Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Maskina er fira dagar gamal, og den har fått lov til å stå Idle, lenge. Eg prøver mange ulike ting, utan at ein einaste fil eller epostmelding er blitt indeksert. Det er jo OEM-versjon av Vista på maskina, så då blir det vel Acer som må gje support? (med mindre diskusjon.no kan koma med tips til løysing) Oppdatering: Ingenting ser ut til å hjelpa. Omstart, terminering av alle unødige prosessar og program, idle på straum frå veggen i 20-30 minutt. Ingenting. Kontrollpanel -> Indeksalternativ -> Avansert -> Bruk standard, omstart - ingen endring. Samme, og "Bygg på nytt" - ingen endring. Men eg ser at element i kontrollpanel, samt favorittar og logg i Internet Explorer blir indeksert. Hjelp? Endret 20. februar 2008 av hemo Lenke til kommentar
hemo Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 Bump! Acer Support hadde ingen svar. Fjerna haka for at C-disken skulle indekserast, venta til alle atributtane var oppdatert og så aktiverte igjen. Ingen endring. Normalt kan Vista søka etter filer i mapper, sjølv om mappa ikkje er indeksert. Min Vista kan ikkje søka i nokon mapper, med unnatak av nettverkstilknytta stasjonar. Der for den til å søka. Dette er altså kanskje ikkje eit indeks-problem likevel? Det er eit meir generellt søkeproblem, liksom. Fins det nokon der ute som har nokre tips? Lenke til kommentar
hemo Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 Der dukka det jaggu opp ei løysing, gitt. Problemet var indekseringstenesta til Vista: http://teknisk.origo.no/-/bulletin/show/58396 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå