Nervetattoo Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Paris Hilton-flopp? Se videoen Lenke til kommentar
akarno Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Haha, den skal jeg IKKE se. Koselig karakter den har blitt gitt av IMDB medlemmer, 1,1/10. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Det var ei stygg dame. Kan jo ikke unngå å se en så dårlig film. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Det var ei stygg dame. Kan jo ikke unngå å se en så dårlig film. Du har helt rett, dette er en typsik type film til aa dukke opp paa filmkvelder med saerdeles daarlig utvalg. Vil ellers aldri, aldri se den. Hun var ikke stygg heller, bare gjort slik for filmens del selvfolgelig >< Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Helt klart en film jeg virkelig ikke skal se. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Tror jeg heller prioriterer å se maling tørke enn å se denne... Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 hahahaha XD faen ass 1.1 på imdb.. det var serisøst dårlig.. men tja må vell se den da ^^ Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Si meg, går ikke filmer igjennom en viss qualitycheck før de "spys" ut til folket? Man ser dette er eksremt. Folk kommer til å se denne, fordi Paris spiller i den? ja, veldig [/skeptisk] Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Leste et sted at de heller ville se et på overvåkningskamera over en tom parkeringsplass i 90 minutter Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Heh, det kan jo ikke vaere fordi det er Paris Hilton som spiller at den er darlig. Hun har jo vaert bra i andre filmer. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg hører de sier at Paris Hilton er "Hot" og Christine Lakin er "Not". Jeg synes det er det helt motsatte i kontrast til Paris. Paris er dritshtøgg!!!! Lenke til kommentar
Matias Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Ser ut som årets beste film er på vei. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg hører de sier at Paris Hilton er "Hot" og Christine Lakin er "Not". Jeg synes det er det helt motsatte i kontrast til Paris. Paris er dritshtøgg!!!! Nå overdriver du litt. Paris er kansje ikke fin, men hun er ikke dritstygg for det. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 GG Hva betyr GG? Betyr ikke det Good Game? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Omtalene om denne filmen er nok betydelig mer underholdende enn denne filmen. Jeg nyter i hvert fall dette Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Gleder meg. Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Jeg blir helt deprimert at det er mulig og finansiere en slik film. Får jo mer glede av og bruke lappene som dasspapir. Hørte jeg noen si "vinner av årets razzie award"? Personlig ville jeg heller ha sett to episoder av "i gode og onde dager" eller sett maling tørke enn denne filmen. Mer underholdning i det for og være ærlig. Jeg forstår heller ikke hvordan Paris kan være "the hottie". Hun er på ingen måte penere enn Lakin, og personlig syns jeg Paris ser ut som ett takras. Har værtfall fått en god latter av og lese hvor dårlig filmen gjør det. altså, 1,1/10 i score på IMDB. Filmen tjente inn 9K USdollar på de 111kinoene den hadde premiere på, med da ett gjenomsnitt på 435NOK pr kino. Om denne filmen kommer på kino i norge finnes det ikke håp. De som presterer og sette denne filmen på lerettet må være fullstendig dumme. Endret 20. februar 2008 av Ördög Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 haha jaja, muligens jeg ser denne filmen bare for å se hvor dårlig den er Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Nå overdriver du litt. Paris er kansje ikke fin, men hun er ikke dritstygg for det.Ikke det?http://www.celebnewswire.com/paris_sailor.jpg http://blog.celebritymovieblog.com/wp-cont...n_hallmark1.jpg http://thesuperficial.com/2007/11/23/1123_...shanghai_00.jpg Ser akkurat ut som hver fjerde fjortis-bimbo som går rundt å soser for tiden. SÅ upent! Endret 20. februar 2008 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg