Gebby Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Jeg har et lite problem her. Jeg sitter med en asus p5k, regner med at hovedkortet er alt som betyr noe. Kalenderen min viser nå tirsdag 20. februar, istedetfor onsdag 20. februar, og dette er egentlig et ganske stort problem fordi det gjør at jeg ikke får koblet til windowsnettverket og da heller ikke aktivert windowsen min, som igjen betyr at jeg kommer til å miste bruken av pcn om 9 dager... Jeg har lett litt rundt, og funnet ut at det mest sannsynlig er feil med biosen, men jeg har nå oppdatert til den nyeste BIOS-versionen, 0902, og det er ingen endring. Har noen forslag til hva som forårsaker dette? Jeg har riktig time-zone, så det er ikke det.. Endret 20. februar 2008 av Snorre_pc Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 feil årstall da kanskje? i fjor var 20feb på en tirsdag Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Dette kan muligens være et resultat av et BIOS batteri med lite strøm. Dette batteriet er bare å bytte. Finn batteriet på hovedkortet og kjøp et nytt. Stil så klokken på nytt. EDIT: Skriveleif Endret 20. februar 2008 av roberteh Lenke til kommentar
Gebby Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Dette kan muligens være et resultat av et BIOS batteri med lite strøm. Dette batteriet er bare å bytte. Finn batteriet på hovedkortet og kjøp et nytt. Stil så klokken på nytt. EDIT: Skriveleif Takk, det fiksa det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå