The7thSense Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Jada, folkens.. Som overskriften sier. Skulle flashe bios'en min ved hjelp av fil lastet ned fra Asus sin hjemmeside. Lastet ned rett fil som skulle være til mitt HK. Etter at den hadde gjort seg ferdig, med sletting av gammel versjon av bios, og lagt inn den nye, fikk jeg beskjed om å re-starte PC-en. Ved re-start igjen kommer det bare hyling fra PC-en. Skjermen er svart. Kommer ikke inn i bios eller noe. Har prøvd å restarte cmos, men det hjalp ikke.. Hva har skjedd her, noen som vet? Har jeg ødelagt bios? Etter det jeg mener gjorde jeg alt som flash-programmet ba meg gjøre... Sukk, å HK fikk jeg i går.... Noen som kanskje kan hjelpe meg? MVH The7thense Endret 20. februar 2008 av The7thSense Lenke til kommentar
potetgull Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hei.. hvordan løste du problemet? har samme hovedkort å har bare problemer for tiden.. vil det hjelpe å flashe bios? Lenke til kommentar
The7thSense Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Hei.. hvordan løste du problemet? har samme hovedkort å har bare problemer for tiden.. vil det hjelpe å flashe bios? Problemet her hos meg var at da jeg hadde flashet BIOS til den nyeste oppdateringen, var det RAM-brikkene som var problemet. Det var 9600 (1333MHz) oh HK mitt takler ikke høyere enn 1066MHz, derfor ville den ikke boote. Satt kun 1 minne brikke i brikke-slot 4 og da kom jeg inn i bios og fikk manuelt klokket ned brikkene til 1066MHz. Så nå er 9600 brikkene til salgs for 800,- for 2048mb Etter oppdateringen har jeg ikke hatt noen problemer med HK'et Endret 29. februar 2008 av The7thSense Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå