Steigen Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) hvordan vet jeg om mitt nye samsung gx10 har den nyeste firmware?? Endret 20. februar 2008 av Steigen Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 På K10D finn ein ut kva firmware kameraet har ved å halde inne meny-knappen når ein skrur på kamera. Det vil då stå på skjermen kva firmware ein har. Om det er det same på GX-10 veit eg ikkje. Den nyaste firmwaren er uansett 1.30, som kan lastast ned her: http://www.samsungcamera.com/customer/down...field=&key= Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 På K10D finn ein ut kva firmware kameraet har ved å halde inne meny-knappen når ein skrur på kamera. Det vil då stå på skjermen kva firmware ein har. Om det er det same på GX-10 veit eg ikkje.Jo, jeg sjekket nå, og det er det samme på GX-10. Lenke til kommentar
Steigen Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 takk..fant ut at jeg har fått kameraet med siste firmware! skulle bare mangle egentlig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå