MrVilla Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Hei der. Jeg skal kjøpe en sykkel til guttungen til bursdag. Det er i hvert fall planen:) Men når jeg kikker litt rundt på sidene så er det enten sykler for menn eller for barn. Min fyller 11år og faller liksom midt i mellom. Noen som har en god nettside for sykler til ungdom, eller kan anbefale en god foretning? Jeg bor i Stavanger. Lenke til kommentar
hekk Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 ta en kikk på sykkelzentrum de har mange sykler og god service Lenke til kommentar
Leffsa Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Ja, ville anbefale deg å gå til en forretning. Nå bor ikke jeg i Stavanger, men vet at det er greit å ha et sted der du selv kan se på sykkelen, og etv. bytte den om den er for stor/liten for gutten. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Gutt på 11 år, har to muligheter. Hva som er ideelt avhenger av hvor stor han er for alderen. 1 - Juniorsykkel med 24" hjulstørrelse, omtrentlig rammestr på 13-14". 2 - Terrengsykkel med 26" hjulstrørrelse, rammestr XS/S (14-18") Veldig varierende hva som er tilgjengelig her, spørs på merkene og hva som har kommet inn av 2008 modeller. Jeg vil anbefale deg og ta en titterunde hos alle sykkelbutikkene, si hvor gammel og høy gutten er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå