CFM Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Åssen blir ytelsesforskjellen mellom f. eks en 8800GT i PCI spor på 16x hastighet i forhold til to stk 8800GT i SLI men da i 8x hastighet? Gjelder et Asus P5N-E SLI hovedkort.. Blir det veldig stor eller bare litt? Med tanke på at bussen bare blir kjørt på halv hastighet..? Er egentlig et spørsmål jeg har lurt på en stund Lenke til kommentar
kaspertiltnes Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 16x vs 8x pcie ligger fra 3-5 % forskjell i ytelse, så ville holde en knapp på 2x i sli Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg har lest at dagens skjermkort ikke vil bli begrenset, men jeg kan ikke bekrefte dette eller avkrefte det. For å gjøre det, må man vel teste feks 650i mot 680i. Jeg vet at med ett kort har de ca samme ytelsen, men så må man jo teste med helst samme merke hk, drivere, skjermkort, skjermdrivere, nyinstallert OS, etc.. mange faktorer... Lenke til kommentar
CFM Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Takker for svar Vil det da være noen veldig stor forskjell mellom SLI i 8x og SLI i 16x? Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Har et nfroce 4 16x sli kort (2 16x spor i sli), før det hadde jeg et nfroce 4 sli kort (2 8x spor i sli). det var ingen økning i ytelse, byttet ble forøverig gjort da det gmale kortet døde henn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå