mcgroven Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Endelig er det klart når Mario Kart Wii lanseres i Norge. Les mer Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Dette spillet skal i hus. Gleder meg Lenke til kommentar
master_al Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Dette blir bra, er godt at vi endelig kan spille et skikkelig racing spill på wii igjen. Har jo kommet både Donkey Kong Jet Race og idag fikk jeg Sonic Riders til wii Ingenting er som ett nytt mario kart spill Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Dette skal kjøpes! Får holde meg til den gode gamle Mario Karten i mellomtiden Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Woho! Dritbra at det er mulig å ha flere kontrollmuligheter. Gamecube controller ftw! Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Endelig er det klart når Mario Kart Wii lanseres i Norge. Les mer Whoohoo! Vet ikke om jeg tør å tro dette, spillet er jo ikke ute i japan engang enda! Nintendo har jo en fast policy: gi ut spillet i japan, så USA, og vent så i minst 6 mnd. før det slippes i Europa... Fy f*** jeg gleder meg Litt rart at dette spillet, som "nettopp" ble annonsert slippes allerede i april, mens Super Smash Brawl, som skulle ha vært ferdig for lenge siden, enda ikke har dato. Endret 20. februar 2008 av Jakoozie Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Niiiice! Dette skal kjøpes! Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Blir veldig overrasket om vi får Mario Kart allerede i april, men det er jo Nintendo som har satt datoen. Selv om vi ikke alltid kan stole på datoene fra Nintendo Uansett, dette er et soleklart MUST til Wii!!! Lenke til kommentar
HebnesO Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Endelig er det klart når Mario Kart Wii lanseres i Norge. Les mer Whoohoo! Vet ikke om jeg tør å tro dette, spillet er jo ikke ute i japan engang enda! Nintendo har jo en fast policy: gi ut spillet i japan, så USA, og vent så i minst 6 mnd. før det slippes i Europa... Fy f*** jeg gleder meg Litt rart at dette spillet, som "nettopp" ble annonsert slippes allerede i april, mens Super Smash Brawl, som skulle ha vært ferdig for lenge siden, enda ikke har dato. oohhh gleder meg Tror noe av grunnen til at Brawl er så sent ute her er pga at det har vært noen bugs og forskjellig i japan, så kanskje Nintendo ville fikse det Men men.. det kommer hvertfall , og nå får vi spille Mario Kart imens vi venter Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 I tillegg til rattet kan du styre spillet med Wiis fjernkontroll, Classic-kontrolleren og GameCube-kontrolleren. Yes! Om jeg ikke liker kontrollmetoden kan jeg ihvertfall bruke GC, så da blir jeg fornøyd uansett. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Blir veldig overrasket om vi får Mario Kart allerede i april, men det er jo Nintendo som har satt datoen. Selv om vi ikke alltid kan stole på datoene fra Nintendo Uansett, dette er et soleklart MUST til Wii!!! Det kan bli utsatt litt, men tviler på en stor utsettelse. Grunn? Jo, det er bare halvannen måned til det skal slippes. Hvis de går ut i pressen med en spikret dato, så kort frem i tid, så er det rimelig sikkert at spillet er gått gull, og snart klart for salg. Dette er bare noe jeg tror, men jeg tror det stemmer. Det som fortsatt kan ødelegge er totalt uforutsette problemer, produksjonsfeil eller no. Men det må en alltid regne med kan komme. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Jaja, blir jo koselig med enda en nyversjon av gammel nintendo-klassiker, så det blir noen duganes spill på denne innovative konsollen . Får se om jeg omsider skaffer en Wii til våren engang. AtW Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Jaja, blir jo koselig med enda en nyversjon av gammel nintendo-klassiker, så det blir noen duganes spill på denne innovative konsollen . Får se om jeg omsider skaffer en Wii til våren engang. AtW Slikt snakk godtas ikke her. Husj, vekk med deg! Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 når skal de slutte å melke denne mario-kua... blitt litt lei nå. hva med å komme med noe nytt? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 eller hva med å la være siden veldig mange liker serien og melkingen veldig godt? Så kan de overlate andre til å komme med nye ting Lenke til kommentar
TIPedersen Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Spillet ser kjempeartig ut. Men jeg lurer, vet noen om hvor mange som kan spille dette spillet på en maskin? Forhåpentligvis 4... Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Spillet ser kjempeartig ut. Men jeg lurer, vet noen om hvor mange som kan spille dette spillet på en maskin? Forhåpentligvis 4... Hei og velkommen til forumet! Har sett filmer og bilder fra spillet som viser at fire stykker spiller på samme maskin, så det går nok an. Endret 2. april 2008 av qweac Lenke til kommentar
TIPedersen Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Takk for svaret. Nå høres spillet enda artigere ut. Tor Inge Spillet ser kjempeartig ut. Men jeg lurer, vet noen om hvor mange som kan spille dette spillet på en maskin? Forhåpentligvis 4... Hei og velkommen til forumet! Har sett filmer og bilder fra spillet som viser at fire stykker spiller på samme maskin, så det går nok an. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg