kilik Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Nettopp bekreftet av Nintendo: http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=182834 For en gangs skyld får Europa et spill tidlig... Endret 20. februar 2008 av kilik Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Både wiifit og mariokart i april.. Blir dyrt dette Lenke til kommentar
Candey Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Gleder meg sinnsykt til Mario Kart! Herlig at spillet kommer så tidlig! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Jeg tror ikke dette er sant, jeg følte da att Super Smash Bros Brawl virket mer ferdigt enn Mario Kart. Dette spillet skal uansett skaffes, bare Nintendos egne spill som er best til Wii Go Nintendo!! Endret 20. februar 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Gleder meg som en unge..... Dag 1 for både denne og Wii Fit for meg Lenke til kommentar
Candey Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg tror ikke dette er sant, jeg følte da att Super Smash Bros Brawl virket mer ferdigt enn Mario Kart.Dette spillet skal uansett skaffes, bare Nintendos egne spill som er best til Wii Go Nintendo!! Enig. Er egentlig ikke mye vi har hørt om Mario Kart men. Har alltid kost meg med venner med Mario Kart. Dette kommer nok til å bli en super hit. Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Eneste tingen jeg er skeptisk til er The "Wheel" Jo bare fett at du får en bundled med spillet, men får håpe at det ikke er en stor faktor i gameplayet ettersom jeg ikke er keen på å kjøpe 3 stykker til for å spille med familien/vennene mine Men fett å høre at man har alle de andre styringssystemene også Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Eneste tingen jeg er skeptisk til er The "Wheel" Jo bare fett at du får en bundled med spillet, men får håpe at det ikke er en stor faktor i gameplayet ettersom jeg ikke er keen på å kjøpe 3 stykker til for å spille med familien/vennene mine Men fett å høre at man har alle de andre styringssystemene også Jeg tror Wii Wheel blir bra. Men er litt skeptisk til det med triks ! Lenke til kommentar
Candey Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Eneste tingen jeg er skeptisk til er The "Wheel" Jo bare fett at du får en bundled med spillet, men får håpe at det ikke er en stor faktor i gameplayet ettersom jeg ikke er keen på å kjøpe 3 stykker til for å spille med familien/vennene mine Men fett å høre at man har alle de andre styringssystemene også Jeg tror Wii Wheel blir bra. Men er litt skeptisk til det med triks ! Kan bruke gamecube- og classic kontrollere og da. Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Yes! Det blir Mario Kart 11 april her i heimen ass =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå