Ni kon Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Har jeg forstått det slik at jeg kan stikke innom Lefdal den 22.2 og få kjøpt Unreal Tournament III til PS3? Mener også at det skulle lanseres mus og tastatur som dette var kompatibelt med til ps3 Noen som vet. Eventuelt har linker til netshops Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Har jeg forstått det slik at jeg kan stikke innom Lefdal den 22.2 og få kjøpt Unreal Tournament III til PS3? Mener også at det skulle lanseres mus og tastatur som dette var kompatibelt med til ps3 Noen som vet. Eventuelt har linker til netshops Du skal kunne bruke et hvilket som helst mus og tastatur, så lenge det benytter USB- eller Bluetooth-oppkobling. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Og det er støtte for dette i Unreal T 3? Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Og det er støtte for dette i Unreal T 3? Jepp, det skal det være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå