Gotham Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Hei, jeg har fått tilbud omå bytte vekk en 360 mot en modifisert NWii. Jeg lurer på om det er noen negative sider ved en modifisert Wii? Online osv Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Hei, jeg har fått tilbud omå bytte vekk en 360 mot en modifisert NWii. Jeg lurer på om det er noen negative sider ved en modifisert Wii? Online osv Hei, Nei er ingen bakdeler ved modifisert wii, men vil si han gjør en god deal ivertfall Jeg sitter selv på en xbox360, ps3 og wii. Og hvis jeg skulle kastet en av maskinene på dynga hadde det blitt mr Wii , men det er min subjektive mening. Lenke til kommentar
Gotham Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Hei, jeg har fått tilbud omå bytte vekk en 360 mot en modifisert NWii. Jeg lurer på om det er noen negative sider ved en modifisert Wii? Online osv Hei, Nei er ingen bakdeler ved modifisert wii, men vil si han gjør en god deal ivertfall Jeg sitter selv på en xbox360, ps3 og wii. Og hvis jeg skulle kastet en av maskinene på dynga hadde det blitt mr Wii , men det er min subjektive mening. Har to 360er. Derfor bytter jeg vekk den ene(coren). Ikke snakk om å stå uten 360 nå som Lost Odyssey og Condemned kommer:-D Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Lost Odyssey er helt fantastisk! Endte opp med en ekstra 360 kun for det spillet jeg faktisk, fordi den andre lagde riper i platene, og jeg var livredd for at den skulle ripe opp disc3 og disc4 siden den ripte opp disc2 Lenke til kommentar
HebnesO Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 modifisert som i chippet eller? Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Hver gang man utfører en Wii Update står det en advarsel om at Wii-en kan slutte å fungere dersom den er modifisert. Om dette bare er skremselspropaganda fra Nintendo eller om det faktisk stemmer, vet jeg ikke. Endret 22. februar 2008 av Alxy Lenke til kommentar
sull Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Dette er ikke sant, Wiien slutter å funke bare hvis du oppdaterer den med en NTFS update siden den er PAL i Europa. PAL updates kan ikke få den til å "bricke" seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå