marte05 Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Hei! Noen som kan si noe om plassen? Går vi på en blemme dersom vi reiser dit? Vi er 2 gutter og 2 jenter på 18 år, vil ha en god og koslig ferie, men vi skal jo såklart ut og nyte utelivet. Søkte litt på internett - og fikk intrykk av dette var en plass for de litt eldre? Turen til Ayia Napa er jo ikke lang, men uansett.. Kom gjerne med innspill På forhånd takk! Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Har vært der og kan anbefale det, fint og rolig sted, som gjør det noe mer familievennlig enn Ayia Napa, men turen dit er uansett ikke lang. Lenke til kommentar
marte05 Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Nei, leste det der, ei mil, kun 8 kroner med buss. Kan du anbefale noe hotell? Har sett litt på Maistrali, og det ser egentlig ganske bra ut! Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Hotellet jeg bodde på het Nausicaa Beach, og holdt god standard, kan anbefales. Lenke til kommentar
Traadstarter Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg kan bare si at jeg har hørt at Kypros er det kjedeligste landet i verden. Lenke til kommentar
VingeFaan Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Har vært både i Fig Tree bay og i Ayia Napa, første med dama og andre med kompiser. Koselig sted FTB, jeg gidder ikke stranda i lengden så vi leide scooter og ragga litt rundt i ødemarka og diverse steder. Generelt fint å kjøre en tur med scooteren, kommer mer på landsbygda og vekk fra turistene. Et fint sted fant vi også langs veien til AN, hvor man tar av til venstre og kommer til et kjempefint sted langs havet hvor man kan hoppe fra en klippe ca 10 m ned i vannet og deretter klatre opp etterpå. God tur! Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Var der i fjor sammen med damen og plassen er helt grei for par og familie. For festing vil det nok kanskje bli litt tregt, men det er som sagt ikke langt til AN. Det er lett å ta buss ditt, tar vel et kvarter-20 min. om jeg ikke tar helt feil. Strendene rundt FTB er sånn midt i mellom, det er litt steinete de første meterene i vannet, et lite minus for min del. Selve FTG er en konstruert by med en lang handle-/restaurant-/promonadegate med mange butikker og restauranter. Det er ikke spesielt billig å handle der, men greie priser på drikke og man kan få god middag og drikke til rundt 120 kr. Det finnes mange barer der og et eller to utesteder (har ikke prøvd de sistnevte selv). Alt er lagt opp for turister og har du ikke allergi mot engelskmenn er det et greit sted å være for familier og par. For festløver kan det være litt traust. Selv bodde vi på Maestros, 10-15 min gange fra bykjernen. Leilighetshotell, men man føler at det ligger litt avsidesliggende til. Det blir sikkert ikke satt stor pris på festglade ungdommer der tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå