MarF Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Eg skal skjøpe meg ny musematte. Og eg lurer på ka som er best av tjukk eller tynn musematte? Takker for svar Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg liker å ha den så tynn som mulig. Har en stor tøymatte fra Steelmat (teit navn), og den er helt overlegen synes jeg. Problemet er at den slites relativt fort, noe tykke musmatter ikke sliter med i samme grad. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Godt spørsmål. Virker som det er mykje det samme da. Lenke til kommentar
Achelous Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 er vel ikke tykkelsen det kommer an på.. men overflaten.. hva du synes er best må du prøve deg frem med, etter hvilken mus du har, skates på musa og hva du skal bruke den til.. personlig bruker jeg en god gammeldags FuncSurface, med en Intellimouse 3.0 og hyperglide skates (microplex.no).. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Det fines jo ikke noe fasitsvar på et valg som i grunn og bunn er smak og behag, men personlig fortrekker jeg tynne matter som er nærmt mot bordet, slik at hånden kan ligge flat. Min personlige favoritt = Razer eXactMat. Den er av metall, durabel så det holder (kan aldri se for meg at den går i stykker eller blir slitt ut selv med mitt overdrevne bruk de neste ti årene), og den har to sider du kan velge mellom - en "fin" overflate, og en som er litt grovere for dem som foretrekker det. Den er også enkel å vaske, så når fett og drit fra hånden din begynner å samle seg opp, så er det ikke værre enn å vaske den med litt salo rett og slett, så blir den god som ny! -Stigma Lenke til kommentar
Dezz Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg bruker Qck Steelpad tøymatte, den er bare helt fantastisk, det at den slites har vell ikke noe å si, jeg har brukt min til intens gaming i godt og vell et år, fortsatt like fin. Nå er jeg ikke sikker om det var Steelpad eller Steelmat : P Lenke til kommentar
Leffsa Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg foretrekker også tynne og myke/bøyelige musematter. Jeg har en Steelpad på ca 2mm tenker jeg, veldig fornøyd med den. Jeg har heller ikke merket noen form for slitasje, kanskje litt i kantene. Lenke til kommentar
Nikko226 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg foretrekker forholdsvis tykke musematter, har selv en Steelpad 5L + G5 og er storfornøyd Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Foretrekker glass platta mi , kommer aldri å bytte til en "vanelig" muse matte igjenn. Er knall fra presisjon på glassplatta, og den glir perfekt Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Bruker selv kun Qpad CT large 1,5 mm, og kommer neppe til å bytte til noe annet. Har prøvd det meste, fra Icemat, Steelpad og fUnc, men Qpad-matta overgår alle disse. Foretrekker tynn matte framfor tykk... Men hva andre synes er best....ja det får man vel heller finne ut av selv...finnes vel ingen fasitsvar på dette. pantera Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Bruker en litt tykk og myk Allsop musematte jeg kjøpte på Elkjøp for mange år siden. Den er behagelig å legge hånden på og tilnærmet uslitelig. Merker ikke noe oppsamling av skitt eller mangel på presisjon i f.eks BF2. Kunne aldri ha tenkt meg å bruke en av disse stål eller glassplatene... Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Allsop rules Absolutt enig, Allsop er elsk (går btw fint ann å vaske de om det skulle trenges) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Jeg brukte før en tynn tøymatte fra Steelpad, men gikk over til Razer Mantis (som er tykkere). Jeg liker denne matta mye bedre. Lenke til kommentar
MarF Skrevet 15. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2008 Jeg brukte før en tynn tøymatte fra Steelpad, men gikk over til Razer Mantis (som er tykkere). Jeg liker denne matta mye bedre. ok Lenke til kommentar
elr0nd Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Allsop rules Absolutt enig, Allsop er elsk (går btw fint ann å vaske de om det skulle trenges) Allsop Raindrop + Logitech WingMan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå