BorgSol1 Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Etter inspirasjon av tutorial om "top gear" style, noen synspunkter? Ble ganske fornøyd med resultatet når jeg jeg ser originalbildet vs photoshopbildet. Lenke til kommentar
pi. Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg har ikke så mye peiling på bilder, men jeg synes det virker litt for ufokusert bak på bilen. Lenke til kommentar
schlinkey Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Første jeg biter merke i er vel fæle halos ved tre/himmelskillet i bakgrunnen. Ellers syns jeg fargene på bilen er fine Lenke til kommentar
Speik Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Hadde blitt bedre om du hadde maskert ut deler av redigeringen på bakgrunnen / trærne. Bilen er svært fin, men bakgrunnen er dessverre forferdelig. Endret 20. februar 2008 av Speik Lenke til kommentar
BorgSol1 Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Første jeg biter merke i er vel fæle halos ved tre/himmelskillet i bakgrunnen. Ellers syns jeg fargene på bilen er fine Takker for kommentar! Enig når det gjelder bakgrunnen! Lenke til kommentar
BorgSol1 Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Hadde blitt bedre om du hadde maskert ut deler av redigeringen på bakgrunnen / trærne. Bilen er svært fin, men bakgrunnen er dessverre forferdelig. Takker for kommentar! Enig når det gjelder bakgrunnen, men er ganske fersk på dette. Er egentlig usikker på bruk av lag/maskering så om du har en link til en fin tutorial på maskering o.l. hadde jeg blitt glad Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Hvorfor står bilen i grøfta? Lenke til kommentar
BorgSol1 Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Hvorfor står bilen i grøfta? Står strengt tatt ikke i grøfta men på veiskulderen.. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Hvem ser vel på bakgrunnen på et sånt bilde? Jeg synes det var bra og ha bakgrunnen ufokusert, siden da tar det ikke noe av fokusen Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Hvorfor har du ikke posta originalen av bildet du har redigert? Og den redigeringa var ikke særlig bra. Bruker du photoshop så kunne du lagt på en vector mask, og klippet ut deler av himmelen så hadde du ikke "ødelagt" bildet ditt ved å ødelegge himmelen etc. Lenke til kommentar
BorgSol1 Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Hvem ser vel på bakgrunnen på et sånt bilde? Jeg synes det var bra og ha bakgrunnen ufokusert, siden da tar det ikke noe av fokusen Takker for comment! Sant nok, i dette tilfellet er det jo bilen det dreier seg om. Selv om bakgrunnen er litt merkelig kanskje.. Hadde det vært andre som hadde lagt ut bildet hadde jeg ikke lagt merke til/hengt meg opp i bakgrunnen...troooor jeg..hehe Bildet ble nok ikke helt som planlagt, brukte en tutorial fra ett britisk fotomagasin. Men syns det ble ganske bra når man tar utgangspunkt i hvor "kjedelig" originalbildet var. Lenke til kommentar
BorgSol1 Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Hvorfor har du ikke posta originalen av bildet du har redigert? Og den redigeringa var ikke særlig bra. Bruker du photoshop så kunne du lagt på en vector mask, og klippet ut deler av himmelen så hadde du ikke "ødelagt" bildet ditt ved å ødelegge himmelen etc. Originalbildet er også posta som du kanskje etterhvert ser? Er ganske fersk på photoshop så du får ha meg unnskyldt.. Må nok sette meg bedre inn i f.eks "vector mask" Noen link til en bra tutorial f.eks? Mvh Børge Lenke til kommentar
TangoDown Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Originalbildet er også posta som du kanskje etterhvert ser? Negativt. Det er to forskjellige bilder du har lagt i første post. Samme motiv, men to forskjellige eksponeringer. Lenke til kommentar
BorgSol1 Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Originalbildet er også posta som du kanskje etterhvert ser? Negativt. Det er to forskjellige bilder du har lagt i første post. Samme motiv, men to forskjellige eksponeringer. Sorry, beklager det..Men alle bildene i serien var ganske like så da har jeg plukket ut feil. Men det ville uansett ike gjort noe forskjell Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Gode toturials : http://www.digimods.co.uk/tutorials/tutorials.htm En herlig side. Bare velg hva du vil gjøre med bilen på venstresiden av nettsiden og du får step by step toturial Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Det første har absolutt størst potensiale. Lenke til kommentar
BorgSol1 Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 Gode toturials : http://www.digimods.co.uk/tutorials/tutorials.htmEn herlig side. Bare velg hva du vil gjøre med bilen på venstresiden av nettsiden og du får step by step toturial Takker så mye! Lenke til kommentar
pi. Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 For å gjøre det klart, jeg pratet ikke om bakgrunnen, men bak på selve bilen. I tilfelle noen misforsto. Lenke til kommentar
BorgSol1 Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 For å gjøre det klart, jeg pratet ikke om bakgrunnen, men bak på selve bilen. I tilfelle noen misforsto. Ble litt usikker faktisk..hehe Usikker på hvorfor det ble sånn, men skal prøve meg på nye bilder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå