Gå til innhold

BK: Subaru Forrester "top gear"


BorgSol1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde blitt bedre om du hadde maskert ut deler av redigeringen på bakgrunnen / trærne. Bilen er svært fin, men bakgrunnen er dessverre forferdelig.

 

Takker for kommentar! :) Enig når det gjelder bakgrunnen, men er ganske fersk på dette. Er egentlig usikker på bruk av lag/maskering så om du har en link til en fin tutorial på maskering o.l. hadde jeg blitt glad :)

Lenke til kommentar
Hvem ser vel på bakgrunnen på et sånt bilde? Jeg synes det var bra og ha bakgrunnen ufokusert, siden da tar det ikke noe av fokusen

 

Takker for comment! :) Sant nok, i dette tilfellet er det jo bilen det dreier seg om. Selv om bakgrunnen er litt merkelig kanskje..

Hadde det vært andre som hadde lagt ut bildet hadde jeg ikke lagt merke til/hengt meg opp i bakgrunnen...troooor jeg..hehe :) Bildet ble nok ikke helt som planlagt, brukte en tutorial fra ett britisk fotomagasin. Men syns det ble ganske bra når man tar utgangspunkt i hvor "kjedelig" originalbildet var. :)

Lenke til kommentar
Hvorfor har du ikke posta originalen av bildet du har redigert? Og den redigeringa var ikke særlig bra. Bruker du photoshop så kunne du lagt på en vector mask, og klippet ut deler av himmelen så hadde du ikke "ødelagt" bildet ditt ved å ødelegge himmelen etc.

 

Originalbildet er også posta som du kanskje etterhvert ser? Er ganske fersk på photoshop så du får ha meg unnskyldt.. Må nok sette meg bedre inn i f.eks "vector mask" Noen link til en bra tutorial f.eks? :)

 

Mvh Børge

Lenke til kommentar
Originalbildet er også posta som du kanskje etterhvert ser?

 

Negativt. Det er to forskjellige bilder du har lagt i første post. Samme motiv, men to forskjellige eksponeringer.

 

Sorry, beklager det..Men alle bildene i serien var ganske like så da har jeg plukket ut feil. Men det ville uansett ike gjort noe forskjell :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...