Gå til innhold

Radeon 9700 vs Radeon 9700 PRO

Bornslip

Anbefalte innlegg

Hadde planer om å kjøpe Hercules 3D Prophet Radeon 9700, som så forsåvidt greit ut, men så fant jeg ut at Sapphire atlantis versjonen var mye billigere.

Men dette kortet så meget tvilsomt ut, og på produktsiden sto det noe om vga løsning osv, men derimot så så 9700 PRO løsningen fra sapphire ut som noe veldig lovende, men dette var dyrt igjen...

Så jeg lurer kun på, er forskjellen på 9700 vs 9700 PRO kun klokkehastighet, uansett produsent?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har et Sapphire Radeon 9700 Atlantis. Funker meget godt og kjører det på 337/310 stabilt. Har Kjørt det opp i 368Mhz core også, men da ble det en del jaggies på 3dmark 03(må vel skifte vifte). Ellers har jeg et litt seriøst problem angående frysning av systemet med en følgende feilmelding om "device error". etter nærmere sjekk i errorloggen, viser det seg at kortet er stuck i en infinite loop. Har sjekket en del om dette problemet på nettet, og jeg ser andre har problemer med dette uavhenging av produsent. Hvor problemet ligger er ikke meg kjent, men det ser ut til at problemet ble litt mindre med Cat. 3.1 driverne.

Bortsett fra dette er det et kjempekort som kjører det jeg har av spill som en drøm.

Og ja, skjermsparerne var dritfete, spez. bacteria! Realtime versjonen av pipedream var heller ikke å forakte :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...