Hakke Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg har vært den svært lykkelige eier av en Creative Zen Vision:M 30GB, men nå her den dessverre tatt kvelden Det eneste jeg har hatt å utsette på den er at jeg gjerne ville ha hatt litt større plass på den. Så nå, da den døde, tenkte jeg å kjøpe meg en ny, bare med 60 GB minne. Men til min forskrekkelse oppdager jeg at de ikke selges lenger, hverken 30GB eller 60GB! Det var to brukte 60GB til salgs på Amazon i USA! Det var alt! Så da har jeg sett litt rundt etter en annen spiller, men det eneste jeg kan finne som som er sammenlignbart er iPod, og det vil jeg ikke ha! Er det noen som vet om noen andre spillere som kan måle seg med Creative Zen Vision:M? Eller er det noen som vet om Creative snart kommer med en oppfølger til Vision:M? De har jo Vision W, men den skårer ikke så høyt på lydkvalitet som Vision:M, og den skal være litt mer kresen på flim-formatene. J eg vil ha meg en ny Creative Zen Vision:M Bu-hu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå