thatch Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Bare lurer på om det er noen her som har gått/har tenkt til å søke 'Teknologidesign og ledelse' på høgskolen i Gjøvik? Er det noen som har erfaring fra studiet som kunne ha fortalt litt om det? All informasjon er av interesse. Hvordan ser en vanlig dag ut? Er det mye jobbing med prosjekter som utvikling av egne produkter o.l.? Positive/negative erfaringer? Jeg har litt lyst til å søke, virker som et veldig interessant og spennende studie. Det hadde vært greit å fått et litt mer helhetlig inntrykk av studiet fra noen som har gått der. Er jo ikke alltid skolenes egne nettsteder gir et helt korrekt intrykk av et studier. Endret 20. februar 2008 av thatch Lenke til kommentar
Anina Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Gammel tråd, men jeg vurderer å søke det selv! Blant annet er noen av emnene via nettstudium så da slipper jeg å flytte for nå Noen med erfaringer fra studiet? Eller Høyskolen? Lenke til kommentar
arildoaim Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Vet det er en gammel tråd, men følte det var bedre å dra opp denne igjen enn å starte en ny.. Noen som vet hvilke mastermuligheter man har med en bachelor? Kan man komme inn på industriell design master på NTNU? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Jeg ville rett og slett sendt en mail til NTNU og spurt. De tilbyr sikkert at du tar opp noen fag hvis du ikke kvalifiserer. Det er litt for spesifikt til at jeg tror noen på forumet vet det. Lenke til kommentar
Blane Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 Jeg er i samme båt som tidligere postere, og lurer på det samme. Kan noen av dere som spurte for mange år siden, svar meg på spørsmmålene dere selv stilte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå