Mala Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Det råeste med den traileren var faktisk Far Cry logoen som egentlig ikkje er så verst Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Haha. At denne fyren gidder. Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Eneste grunnen til å se denne filmen er at Handsome Tom og Stuttering Craig fra Screwattack.com skal være statister i den. Lenke til kommentar
RevX Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Eneste grunnen til å se denne filmen er at Handsome Tom og Stuttering Craig fra Screwattack.com skal være statister i den. Var akkurat det jeg tenkte på også Ellers er Uwe Bolls filmer så legendarisk dårlige at man nesten må se dem. Dessuten skal mannen ha for sin enorme lidenskap og viljestyrke. Endret 22. februar 2008 av RevX Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Var det ikkje monstre med i Far Cry? Ikkje kun "monstre" som ser ut som vanlege mennesker. Han får ta seg ut, eg har ikkje planar om å sjå filmane hans. Lenke til kommentar
embark Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Helt ufattelig at de har fått Don S. Davis med på dette makkverket. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Det så helt utrolig dårlig ut. Spesielt lyd effektene når Jack slo folk. Vel, alt hørtes og så lusent ut. Dette er en skam. Endret 22. februar 2008 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Historien var aldri Far Crys sterke side. Skjønner ikke hvorfor de lager film av det. Uff. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Var svært lite så minnet meg om Far Cry i den traileren, men er sikkert en flott meningsløs action-film. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Man kan da ikke forlange mer fra Uwe Boll heller da. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Haha, greit nok at filmen ville bli ræva, det visste vi jo alle fra før. Men ble jo overrasket over traileren. Hvor i all verden er den tropiske settingen? Hvor i all verden er mutantene? Hvor er Carver's Hawaii skjorte? Hvor er han skumle negern som hjelper Jack over telefonen? Før hadde jeg faktisk lyst til å se Far Cry fordi filmen kunne bringe minner om mine gode opplevelser med spillet. Men når de avviker så jævlig fra det originale verket så blir jo det helt meningsløst. Far Cry skal dermed ikke sees. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Nazismen er visst ikke helt død, nei. At Tyske myndigheter oppfordrer til høykultur er jo ikke akkurat noe nytt. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Helt ufattelig at de har fått Don S. Davis med på dette makkverket. Heh, ja. Reagerte litt på det selv. Fra Stargate SG1 til dette er lavmål. Men han må jo betale regningene han også. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 ehhh.. tviler på dette blir en storslager, utifra traileren virket den egentlig ganske dårlig. Men hva kan man forvente når det er fra Uwe Boll Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Driver den soppen her fortsatt med film? Kan ikke noen brenne lisensen hans eller noe sånt så slipper vi Bollegutt fremover. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Det eneste jeg egentlig kjente igjen med FarCry var tittelen som hadde lik font ^^ Lenke til kommentar
RevX Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Forresten, jeg kom over en morsom liten link her. Men mannen skal ha for at han virkelig tror på seg selv og filmene sine. Hadde han bare vært i stand til å se sine egne feil og være litt ydmyk, kunne jeg muligens likt han litt, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå