torsteinr Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg har lyst på en TV som klarer å vise vanlige tv-sendinger like godt som min gamle 28" CRT. Og som samtidig klarer å utnytte potensialet til min ps3. Jeg har ennå ikke klart å finne noen tv innenfor min prisklasse som takler begge, så da tenkte jeg at jeg burde komme hit og spørre ekspertene . Størrelse: Rundt 40", sitter ca 3 meter fra tv'en. Prisklasse: Max 14k, helst rundt 10-12k. Hva slags kildesignal har du? Analog kabel-tv. Hva annet enn tv skal du bruke den til? ps3 (både spill og dvd/bd/divx). Skal du koble til pc? Ikke i første omgang, men positivt om det fungerer (mulig jeg i fremtiden vil se hd-film fra pc/mediasenter). Krav til bildekvalitet: - Bra bilde på vanlig tv-sendinger(analog kabel-tv). - Bra bilde når jeg bruker ps3'en. (hd-film/hd-spill), helst full utnyttelse av ps3'en. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Panasonic PV70 37" eller 42" plasma. Gode resultater i alle tester og umåtelig populær. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå