venuz Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Trenger en link til hvor jeg kan finne en driver til Creative GeForce 4 Ti4200! En full link takk, har letet lenge, men finner ikke, nå akter jeg ikke å vente lengre! Maskinen "klikker" nemlig i Counter-Strike regelmessig. Kun på OpenGL mode, og har da først bestemt meg for å teste ny driver, hjelper ikke dette finner jeg ut av det selv! Jeg er smart *Sjøldigger* Neida, men ha litt selvtillitt da folkens! Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Her finner du drivere Lenke til kommentar
venuz Skrevet 21. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2003 Har letet etter drivere lenge! Gidder ikke lete mer på sider! Gi meg en fullstendig link! Nvidia.com hjelper ikke noe, der må jeg lete! Dessuten er internetten så treg for tiden, tar flere timer å få fram en side! Sikkert midlertidlige problemer! (BWS inn/ut 512 kb/s! Trådløst bredbånd: bws.no) Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Skal du ha det inn med teskje?Her, din sopp Lenke til kommentar
venuz Skrevet 21. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2003 Vil heller ha det inn med gaffel! Minner meg om suppe hvis det skulle inn med teskje, lei av suppe! Anyway: Hvis du lurte; jeg er en fluesopp Lenke til kommentar
chil Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Vil heller ha det inn med gaffel! Minner meg om suppe hvis det skulle inn med teskje, lei av suppe! Anyway: Hvis du lurte; jeg er en fluesopp geni når det gjelder Pc ja tviler ikke trenger hjelp me skjermkort drivere, ja ja genier kan jo ikke vita alt! Lenke til kommentar
venuz Skrevet 21. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2003 Nei akkurat! Et geni vet heller ikke alt! Lenke til kommentar
venuz Skrevet 21. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2003 Hvordan uttales forum? Broren min sier fOrum, men jeg derimot mener fÅrum... hva er riktig? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Din bror har rett. Skjønner forresten ikke hvorfor du ikke kunne funnet driverne til skjermkortet på nvidia.com. Det er jo utrolig lett å finne frem der! :wink: Lenke til kommentar
venuz Skrevet 21. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2003 Skrev jo at internetten var treg... Hvis jeg hadde gidda hadde jeg funnet det! Jeg nekter å tro at broren min har rett! Han er bare 20 år... ehh og jeg er 15 Lenke til kommentar
Ahagmann2000 Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 *Sukk* Er det virkelig mulig og være så "på jordet"... I GF er det en Nvidia GPU, så hva med å gå inn på www.Nvidia.com å trykke på linken som det står drivere på... Lenke til kommentar
venuz Skrevet 21. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2003 Hehe, din ****! Hvis jeg vinner i CS så er jeg det signaturen min sier! Hvis jeg taper kan du kalle meg hva du vil! DEAL??? Nei, du vet vel så vidt hva CS er!! Lenke til kommentar
Ahagmann2000 Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Jo, gjør nok det, er faktisk med i en liten klan. Men nå mener jeg at det er nok barnslighet fra din side. btw, det å være "god" i PC har ingen verdens ting med spill å gjøre, mer med hva du kan om Hardware og Software(ikke spill). [du burde ta en titt på retningslinjer og nettikette før du poster] Lenke til kommentar
power Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Jaja.. morro å ha en barnehage i forumet og nå da.. *sukk* Lenke til kommentar
venuz Skrevet 21. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2003 What was i thinking? Everyone beets me, because i destroyed everything for myself! I keep asking myself, why did i do it? The thing is: I cheated and got banned fram all SAMC servers! I stopped cheating, i just want a new try from SAMC, i didn't mean to be bad against the n00bs... Well, i suppose: Im the biggest n00b around the place now! SAMC motto: Once a cheater, always a cheater! I show them that people can change! The thing that help, is to ban them for 1 week! And if they cheat again: KILL THE BASTARDS!! *Sorry the language* But i have changed, but now its useless when i never get unbanned* Med mindre noen har en ekstra CS key som de vil gi meg... Eller så skaffe meg en? Gratis? That would be nice be u! At the moment i stopped playing CS, and i wont start before some1 give me a good reason and will learn me to play like the best! I know u are the best, ur so damn close perfect, but no1s perfect... 2 bad! Just give me a CS key and learn me to aim, and i show u what i can! I give everything! ble litt mye rart der da... Koz dere med å lese det fra en "dakar" som har forandret seg. fikk som fortjent, men alle fortjener en til sjanse! Forsto bare ikke at det var så ille å cheate! Men man lærer seriøst av å bli bannet!!! So give me one more chance and i promose.. (lover) u that i never cheats again! NEVER!!! Noen som forstår hvordan jeg har det nå??? Har det helt jævli, folk beskyldte meg for å cheate, jeg nektet, men så ble jeg oppdaget, det ødela noe av det morsomste i livet mitt! Vil man beholde det man liker, ikke gjør noe galt! I know I did a mistake all the times i cheated, but ive changed! KoZ dere! Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Kanskje en moderator som kunne få utestengt denne hottentotten av en nordlending. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå