Gå til innhold

Ipod Touch og volumsperren

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ta vekk volumsperren? Du prater om den du kan justere på i menyen nå?

Volumsperren i poden som de har pga eu-regler, ja. Vet at Gopod ikke fungerer på alle poder. Jeg brukte Gopod på min tidligere spiller, men lurte på om volumsperren også kan fjernes på Touch. Jeg bruker forøvrig Shure sine hodepropper, og det virker som de trekker mer slik at volumet blir lavere. På mine gamle Aiwa øretlf, så er lyden faktisk mye høyere.

Lenke til kommentar
Finnes apps. i installer (må jailbreake) som lar deg låse den fullstendig opp tror jeg

Hmm, er nok ikke tøff nok til å prøve meg på jailbreaking ;-). Synes det virker veldig "skummelt". Hva hvis jeg kjøper en fra amerikanske ebay med amerikansk software. Hvis jeg da oppdaterer den her hjemme, kan man da oppdatere den med amerikansk software, eller går den automatisk over til oppdatering av norsk software fordi den blir koblet til i Norge? Noen som har prøvd dette?

Lenke til kommentar

Det er ikke noe amerikansk/norsk firmware. alle bruker samme mykvare.

Så når du kobler den på en norsk pc med norsk itunes, blir bare språket på touchen byttet til norsk. Nothing more , nothing less.

MEN:

Hvis du vil ha 1.1.3 med nye programmene (uten å kjøpe jailbroken) bør du kjøpe fra offisiell apple butikk/nettbutikk.

Fordi på Ebay kan folk svindle deg ved å selge en "1.1.3" men som er en 1.1.2 med iphone funksjoner.. :D

Lenke til kommentar
Det er ikke noe amerikansk/norsk firmware. alle bruker samme mykvare.

Så når du kobler den på en norsk pc med norsk itunes, blir bare språket på touchen byttet til norsk. Nothing more , nothing less.

MEN:

Hvis du vil ha 1.1.3 med nye programmene (uten å kjøpe jailbroken) bør du kjøpe fra offisiell apple butikk/nettbutikk.

Fordi på Ebay kan folk svindle deg ved å selge en "1.1.3" men som er en 1.1.2 med iphone funksjoner.. :D

Ok, takk skal du ha :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...