Myou Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Hallo. Søkte nå på IKT-servicefag i Oslo, og jeg og rådgiveren her i Hov (Oppland) vart litt forbauset over at det bare var en skole med IKT i Oslo, kom ikke opp noen andre alternativ, den som dukket opp var Sogn videregående. Er dette riktig? Lenke til kommentar
Lusken Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 haha, da er det bare å være klar med Gresset....hah Lenke til kommentar
Myou Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Haha, visste faktisk ikke om det før nå idag etter at jeg hadde søkt. Se om jeg finner no annet. Pffh. Lenke til kommentar
Lusken Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Haha, visste faktisk ikke om det før nå idag etter at jeg hadde søkt. Se om jeg finner no annet. Pffh. okii...tror ikke du heelt forsto hva jeg mente, men du forstår det når du komme ditt... :!: Lenke til kommentar
Myou Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Nei, forklar, er mulig jeg forsto det. Orker ikke å vente i mange mnd. på det! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Oslo by Steinerskole tilbyr det privat. Daniel Lenke til kommentar
Myou Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 Så dvs at det nesten ikke er skoler i Oslo som tilbyr IKT linje, kun Sogn og Steinerskole? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Sogn er den eneste offentlige iaffal. Daniel Lenke til kommentar
Myou Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 Okey. greit nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå