Gå til innhold

Jeg vil gjerne laere norsk...

Mermozz

Anbefalte innlegg

God Dag alle !

Kanskje det er her darlig stedet for skrive beskjeden min.. men jeg er litt gatt seg bort.

Jeg er student fransk (jeg er tjueto ar) og jeg vil gjerne studere i Bergen nestet ar (2008-2009) med Erasmus. Jeg vil gjerne ha laere norsk, jeg har laert noen ord ut av ei norsk bok men jeg kan nesten ingenting. Jeg vil gjerne finne noen for utveksle brever (e-mailer) for arbeide norsk mi. Meg je kan deg laere fransk.

Hvis laere fransk det er interessant for deg her er e-mailadressen min : [email protected]

Merci et à bientôt :) !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei og velkommen til forumet! Flott at du vil lære norsk. Jeg tror den beste måten er å enten snakke norsk, eller å skrive og lese mye norsk. Her inne på forumet er det mye du kan lese og diskutere, så det er bare å poste, lese og spørre her, så kan vi hjelpe deg med det du lurer på og gi deg tips og tilbakemeldinger :-)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Så fint at du vil lære norsk før du kommer til bergen. Er buddy til en student fra italia. Ikke er han spesielt god i engelsk og og noe annet kan han igrunn ikke. Hadde vert mye enklere med en som kan norsk. Hva har du lyst til å studere i bergen?

Endret av Akidon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...