Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aldri likt Samsung mobilene, men noen av dem har fin design, hvertfall bedre enn det Nokia kunne stille opp med i det siste. Om de kunne lage finere menyer og bedre MP3 støtte, så ville jeg vurdert de. Foreløpig er det Sony Ericsson her i huset.

Eid enn Samsung TV og en Samsung VCR som begge gikk i stykke ett år etter kjøpet.

Lenke til kommentar

Samsung er faktisk blitt veldig bra etterhvert.

Ser at noen nevner d500 som bra her, vel om den var bra er vel samsung 1000 lysår forran de andre i dag.

Menyer, mp3 spiller og det meste blir bedre for hver dag som går.

Gleder meg til å trykke litt på denne...

jeg savner kun den muligheten som bare nokia og htc? har med kalenderhendelser fremme på skjermen

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Kjøpte meg en U900 Soul + 1GB microSD på eBay fra Hong Kong. Kun 3100kr inkl. 2 dagers express frakt via DHL. Ingen moms eller noe :) Telefonen er kjempebra! Har tidligere hatt Samsung U600, og U900 er MYE bedre. Menyene etc på denne er mye finere og du blir ikke så fort lei de.

Meny-knappen (skjermen) er knalltøff og du kan velge hvilke farger ikonene skal ha og hvilken farge effekten skal ha.

Kameraet er også ekstremt godt. Mangler dog ekte flash men det gjør ikke meg så veldig mye.

Du kan nå også bruke din egen mp3 som meldingstone, alarmtone og selvfølgelig ringetone. Du kan også ha vibrering + tone på samtidig (noe MANGE har savnet på tidligere Samsung iallefall). Har ikke funnet noe negativt enda :-) Eneste jeg savner er Norsk språk og T9 (med ÆØÅ) men det kommer nok ut nordisk firmware en plass når mobilen blir lansert i norden.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...