EinarEriksen Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Samsungs nyeste mobil har ingen piler, bare to skjermer. Les mer Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 sikkert morro om man får ett lite slag over tuch screenen.... Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Kjøper neppe noen ny samsung telefon etter rettogslett 4 000 kr bæsj, kalt D700 jeg kjøpte enn stund tilbake.. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Med S60 hadde den fanget min interesse. Uten er den bare en stilig, men uaktuell telefon. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Samsung D500. Den var fan så bra. Etter det var det downhill : << Lenke til kommentar
molna Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Vi har hatt U900 en stund nå, jeg synes den er slitsom å bruke. Fjern 'displayknappen' og touch-softkeys så ville den vært rimelig grei. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Samsung setter standarden nok engang, for meg eksisterer det ikke noe annet merke til både skjerm og mobil. Endret 24. februar 2008 av Avean Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Jada, D500 var genial. U700 var piss. Skjermer har jeg ikke noe erfaring med. Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Aldri likt Samsung mobilene, men noen av dem har fin design, hvertfall bedre enn det Nokia kunne stille opp med i det siste. Om de kunne lage finere menyer og bedre MP3 støtte, så ville jeg vurdert de. Foreløpig er det Sony Ericsson her i huset. Eid enn Samsung TV og en Samsung VCR som begge gikk i stykke ett år etter kjøpet. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Samsung er faktisk blitt veldig bra etterhvert. Ser at noen nevner d500 som bra her, vel om den var bra er vel samsung 1000 lysår forran de andre i dag. Menyer, mp3 spiller og det meste blir bedre for hver dag som går. Gleder meg til å trykke litt på denne... jeg savner kun den muligheten som bare nokia og htc? har med kalenderhendelser fremme på skjermen Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Ja, jeg nevner D500 fordi, nå har jeg ikke like god erfaring med mobiler som der du har ser jeg da, men jeg syns det var den uten tvil beste telefonen, ever.. Før jeg smekka den i dørkarmen vel og merke. Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Samsung D500. Den var fan så bra. Du mener ER Lenke til kommentar
AeroX Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Kjøpte meg en U900 Soul + 1GB microSD på eBay fra Hong Kong. Kun 3100kr inkl. 2 dagers express frakt via DHL. Ingen moms eller noe Telefonen er kjempebra! Har tidligere hatt Samsung U600, og U900 er MYE bedre. Menyene etc på denne er mye finere og du blir ikke så fort lei de. Meny-knappen (skjermen) er knalltøff og du kan velge hvilke farger ikonene skal ha og hvilken farge effekten skal ha. Kameraet er også ekstremt godt. Mangler dog ekte flash men det gjør ikke meg så veldig mye. Du kan nå også bruke din egen mp3 som meldingstone, alarmtone og selvfølgelig ringetone. Du kan også ha vibrering + tone på samtidig (noe MANGE har savnet på tidligere Samsung iallefall). Har ikke funnet noe negativt enda :-) Eneste jeg savner er Norsk språk og T9 (med ÆØÅ) men det kommer nok ut nordisk firmware en plass når mobilen blir lansert i norden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg