rullenb Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Heij:D lurte på om det er noen av dere som har prøvd d-ribose. Det står så mye bra om det på pf, tenkte jeg kanskje skulle kjøpe dette, men før jeg bestiller lurte jeg på om noen har prøvd dette. Om det hadde noe effekt, eller om det bare var helt dødt. Orke ikke å kjøpe det vis det ikke har hatt noen effekt på dere. Takk for svar Lenke til kommentar
Harale Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Bare sløs av penger, ga hvertfall meg ikke noe effekt! Så bruk pengene dinne heller på skikkelig mat, skal love deg det funker bedre Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Har kjøpt det, prøvd det, lite imponert. Spar penger til noe annet. Lenke til kommentar
rullenb Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Har kjøpt det, prøvd det, lite imponert. Spar penger til noe annet. det står at det skal fungere så fint med kreatin, men hvis det er så dårlig som dere sier så bruker jeg penga på noe anna takk for svar Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Ja, har ikke brukt det opp enda. Pleier å ta 3 kapsler sammen med kreatin. Tar også ofte en til to kopper kaffe en time før jeg trener. Kjenner selvfølgelig en effekt av det, men viktigere å tenke litt langsiktig angående treningen. Lenke til kommentar
rullenb Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Ja, har ikke brukt det opp enda. Pleier å ta 3 kapsler sammen med kreatin. Tar også ofte en til to kopper kaffe en time før jeg trener. Kjenner selvfølgelig en effekt av det, men viktigere å tenke litt langsiktig angående treningen. Men anbefaler du det til meg? Bruker kreatin og proteiner. Tar også carbo fuel Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Nei anbefaler egentlig ikke. Kjøp heller fettsyrer/linfrøolje eller noe i den gata. FRES fra tn.no ser ikke dum ut heller om du vil prøve det. Lenke til kommentar
rullenb Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Nei anbefaler egentlig ikke. Kjøp heller fettsyrer/linfrøolje eller noe i den gata. FRES fra tn.no ser ikke dum ut heller om du vil prøve det. jeg tar noe omega 3 som muttarn hadde. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Synts d-ribose er jall.. gir ikke no særlig effekt, men kan variere fra person til person.. ot: leste om en dude som hadde kjøpt ribose fra en utenlands nettbutikk, fikk gode gains og var fornøyd, så viste det seg at nettsiden hadde puttet mengder med (tror det var) Dianabol... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå