Gå til innhold

Sapphire 7000


magikern

Anbefalte innlegg

Jeg driver og bygger meg en pc og fikk først problemer med at power eksploderte så jeg måtte sende inn alt til rep (noe jeg har forklart i en annen post) nå har jeg fått tilbake alle delene og har satt alt sammen og da jeg skulle starte den første gangen så alt ut til å gå bra men jeg får ikke noe bilde på skjermen, skjermen er en helt vanlig 17" som jeg vet at virker(bruker den på pcen jeg skriver på nå) og skjermkortet er et Sapphire Radeon 7000. skjermen reagerer ikke i det hele tatt når jeg starter pcen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den lille eksplosjonen din har sikkert forårsaket noe de har oversett på verktøysbenken. Skjermkortet kan ha fungert i en annen konfigurasjon, men ikke på din. Send det inn på nytt til reperasjon eller kast alt i søpla å kjøp nytt. Vis skjermkortet ditt har gått adundas så er det stor sannsynligheter for at en god del annet også har gjort det. Du kan jo prøve alle komponentene i en annen pc bare for å finne ut hva som virker eller ikke, men mest sannsynlig har det meste tatt skade når først en ting har tatt skade.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...