Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Hey! Sant skal sies at jeg og dama ikke har hatt sex. Vi er 16. Men jeg pleier å fingre henne, noe hun er veldig gira på Men, jeg anser ikke meg selv som noen proff her (Tvert i mot). Så jeg tenkte dere kunne hjelpe meg litt. Vise meg noen bilder, og fortelle meg hvordan og hvor bør jeg ta for å oppnå mye? Jeg skjønner jo også at det er individuelt fra jente til jente, og vet jo hvor G-punktet og klitoris sitter. Men er det noen spesiell fremgangsmåte? Litt hjelp til fingringa generelt? Takker og bukker Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Og sist gang merket jeg at hun fikk slike små rykninger i kroppen. Kanskje spesielt magen, dette var mens jeg (prøvde)stimulerte klitoris. Er dette orgasmen hennes som kommer? det tok vel et drøyt minutt med ganske intens stimulering av klitoris før disse rykningene kom. Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg lurer på det samme selv. Dama mi får også sånne rykninger og begynner å skjelve og puste fortere, og så går det plutselig over, før det kommer tilbake etter en liten stund. Virker som hun er nærme orgasme, men kanskje ikke helt kommer dit ? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Ja, riktig, noe i den duren Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Det beste er vel å prata med dama deres underveis og etter....... Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Det beste er vel å prata med dama deres underveis og etter....... Det er litt vanskelig, for når jeg spør om jeg skal gjøre det annerledes eller noe, så bare sier hun "nei nei, du er veldig flink". Men jeg kunne jo gjort det bedre, og jeg kan jo ikke vite akkurat hva hun liker. Men hun sier ikke noe mer... =/ Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Kommunikasjon, kommunikasjon! Det er viktig å vite nøyaktig hva hun liker, så mens du holder på bør du spørre henne om det du gjør er godt - eller ikke. Og husk på at det ikke bare er musa som kan koses med - hun har da pupper, lepper og hals? Lenke til kommentar
Bruker-97420 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Hei trådstarter. Jeg kan fortelle hvordan jeg liker det best. Det har vært en gutt som har klart det ultimate på meg. Nemlig sprut-orgasme. Måten han gjør det på er å begynne med en finger inni meg. Han lar den kjenne på meg innvendig før han tar en finger til inn i meg. Nå er jeg såpass "sikker på meg selv" at jeg selv stimulerer klitoris mens han holder på, men ikke alle jenter som er det. Hvis jenta di ikke er det kan du gjøre det for ho. Men da er det en ide å snakke med henne hvordan hun liker det. Videre for min del - han bruker fingrene han har inni meg til å kose med g-punktet. Han bruker ganske mye kraft, men det er sånn jeg liker det. Ikke smerte, men sånn at det virkelig kjenns. Han fortsetter bare sånn. Øker tempoet når han hører at jeg blir tungpustet og begynner å "stønne". Samtidig øker jeg tempoet på klitoris. Hvis han "gjør jobben" rett da, så kommer det en såkalt sprut-orgasme. Og i mine øyne er det det beste jeg kan tenke meg! Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Så cluet er egentlig å stimulere klitoris OG G-punktet samtidig? Men når vet jeg at jeg skal stoppe? Hva er disse rykningene hennes? Lenke til kommentar
Bruker-97420 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Rykningene er nok en orgasme. Og da bør du tenke på å stoppe. Mange jenter blir utrolig følsomme etter en orgasme, og det kan være ubehaglig når noen da tar på oss der nede. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Så cluet er egentlig å stimulere klitoris OG G-punktet samtidig? Eller kun klitoris, "hardt og brutalt" Lenke til kommentar
LasH Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Så cluet er egentlig å stimulere klitoris OG G-punktet samtidig? Eller kun klitoris, "hardt og brutalt" Trodde ikke de fleste jentene likte at du er så "Hard og brutal" med klitten, jeg? Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Så cluet er egentlig å stimulere klitoris OG G-punktet samtidig? Eller kun klitoris, "hardt og brutalt" Trodde ikke de fleste jentene likte at du er så "Hard og brutal" med klitten, jeg? Kanskje ikke, men jeg gjør det Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 To-tre fingrer som stimulerer g-punktet samtidig som tunga tar seg av klitoris, tempoet og maktbruk varieres ut fra de signalene dama gir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg