Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Sår tannkjøtt ved bakerste gjeksel - Kan snus være synderen?

Gjest Guest_Petter_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Petter_*

Har et sårt område ved tannkjøttet ved bakerste gjeksel i munnen, det har vært sårt siden i går. Grunnen til at jeg er bekymret er at jeg har brukt snus flittig i 4 år. Jeg har aldri prisen så langt bak men jeg er fortsatt bekymret. Er det noen snusere her som har hatt munnsår som dette før?

Blir fort bekymret for sånne ting så jeg setter pris på respons!

Tusen takk, dere!

Endret av Skagen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stenges grunnet brudd på reglene for gjesteposting da denne tråden ikke omhandler personopplysninger av alvorlig og/eller sensitiv art:

Dette forumet tillater gjesteposting, det vil si at man ikke må være registrert for å kunne poste her. Men vær obs på at misbruk av muligheten kan medføre utestengelse fra hele diskusjonsforumet.

Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. Ordningen med gjestefunksjon er til for å gi brukere et utvidet tilbud og mulighet til å kunne sikre seg anonymt om temaer som er av sensitiv art, så vær så vennlig å ikke ødelegg dette med useriøse innlegg.

Ved stadig misbruk av denne ordningen vil den bli fjernet.

Til informasjon er sensitiv personopplysninger i denne sammenheng definert som informasjon om seksuelle forhold og helseforhold.

Moderator vil til en hver tid vurdere om gjestepostingen er i samsvar med de stilte krav. Er du i tvil så kontakt en moderator for vurdering før du poster innlegg.

Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding.

Endret av Skagen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...