Gå til innhold

Photoshop jobb, trenger litt hjelp.

Anbefalte innlegg

Hei Folkens!

Jeg er 15 år og er veldig interesert i Photoshop, og har holdt på med det i snart et år nå. Jeg er flink på logo'er og signaturer, og har vært admin på en håndful GFX sider. Nå vil jeg bruke min kunnskap i Photoshop for å lage logo'er eller andre elementer for bransjer.

Vist noen vet om noen side som tilbyr jobber med Photoshop, så hadde det vært topp å få vite om dem. Jeg har prøvd å finne noe, men lykken har vist snudd ryggen til meg på det punktet.

~ Tusen Takk.

Endret av Andyyy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det finnes ikke en stilling som heter "Photoshop".. dessuten bruker professionelle illustratører/folk som lager logoer flere programmer enn photoshop, f.eks. illustrator. det er fordi det er vanlig å levere en logo i vektorgrafikk, slik at den kan gjøres så stor eller liten som mulig, uten kvalitetstap.

Det er lurt å få en oversikt over disse programmene, hva de gjør, også lære mer om de. når det er gjort kan du lage ordentlige logoer i vektorgrafikk.

Går du på vidregående? hvis ja kan du jo spørre læreren din om de kjenner noen som trenger noen til å lage et eller annet.. lykke til

Lenke til kommentar

Tusen takk for tilbake meldingen.

Ja, du har rett med å bruke fler en ett program, og det er faktisk noe jeg har hatt i bakhodet. Takk for påmindelsen :D

Takk for tipsene, og jeg skal være sikker på å snakke med læreren om nettop det tema'et.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...