Andyyy Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Hei Folkens! Jeg er 15 år og er veldig interesert i Photoshop, og har holdt på med det i snart et år nå. Jeg er flink på logo'er og signaturer, og har vært admin på en håndful GFX sider. Nå vil jeg bruke min kunnskap i Photoshop for å lage logo'er eller andre elementer for bransjer. Vist noen vet om noen side som tilbyr jobber med Photoshop, så hadde det vært topp å få vite om dem. Jeg har prøvd å finne noe, men lykken har vist snudd ryggen til meg på det punktet. ~ Tusen Takk. Endret 19. februar 2008 av Andyyy Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 det finnes ikke en stilling som heter "Photoshop".. dessuten bruker professionelle illustratører/folk som lager logoer flere programmer enn photoshop, f.eks. illustrator. det er fordi det er vanlig å levere en logo i vektorgrafikk, slik at den kan gjøres så stor eller liten som mulig, uten kvalitetstap. Det er lurt å få en oversikt over disse programmene, hva de gjør, også lære mer om de. når det er gjort kan du lage ordentlige logoer i vektorgrafikk. Går du på vidregående? hvis ja kan du jo spørre læreren din om de kjenner noen som trenger noen til å lage et eller annet.. lykke til Lenke til kommentar
Andyyy Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Tusen takk for tilbake meldingen. Ja, du har rett med å bruke fler en ett program, og det er faktisk noe jeg har hatt i bakhodet. Takk for påmindelsen Takk for tipsene, og jeg skal være sikker på å snakke med læreren om nettop det tema'et. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå