-Logos- Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Kopierer en del filer, 26 gig med backup fra ekstern harddisk til lokal harddisk på en laptop... 3 forsøket mitt, men jeg får feilmeldingen: Kan ikke slette mappen 13:Filnavnet eller filtypen er for lang. Trykker jeg OK avsluttes bare hele overføringen... Kan jeg ikke bare få den til å skippe slike filer.. så jeg ivartfall klarer å få kopiert over alle dataene? windows xp sp2 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Du har sikkert for lang UNC path. Prøv å redusere lengden på target systemet. Lenke til kommentar
-Logos- Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 huh? hva mener du? Problemet er at jeg ikke vet hvilken fil dette er... kjørte nå komandoen: xcopy "e:\filer" /E /C Men da fikk jeg etter 4360 filer: Ikke nok minne.... Lokal harddisk har 84 Gig ledig plass Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Last ned synctoy fra Microsoft. -->SyncToy 1.4 <-- Sett opp left og right mapper og start sync "sync pair" . Med sync toy får du en logg som vil vise hvilke som har gått feil. Den skal heller ikke stoppe opp slik du opplever. Et annet alternativ er å bruke msbackup for å lage en bkf fil av den eksterne til lapptoppen , deretter restore bkf fila til "alternate location" (PC) . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå